Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Sara - 4 juli 2014 23:02

Jag saknar dom så mycket
Jag hatar att jobba dubbel pass, eller egentligen gör jag inte det men det tar på krafterna
Ännu mera när man kommer hem och grabbarna sover
Eller som idag - Conny är vaken och kastar sig runt halsen på mig och säger att han saknat mig massor :-/

Två dagars dubbel pass kvar
Men jag träffar dom ju imorgon på rasten :-)

Nu ska jag och mitt skohorn sova ;-)

Av Sara - 4 juli 2014 11:33

Fy faan va obehagligt det är att bli skrämd!
Jag hatar att bli det och undviker det om jag kan!
Men däremot tycker mr H att det är jättekul!
Han gjorde det visserligen inte med flit men han skrattade gott :-/

Så nu har jag snor ont i bröstkorgen och trodde nästan att jag skulle få en hjärtinfarkt...
Jävla gubbjävel :-P

Nu blir det att undvika honom så man inte blir skrämd igen...

Av Sara - 4 juli 2014 09:32

Sitta och pendla är ju inte det roligaste men idag fick jag sällskap...
Av ett skohorn...
Var så trött i morse att jag glömde hänga upp det igen så det fick följa med till jobbet :-P
Så i bilen ligger nu mitt skohorn och väntar på att få åka hem *haha*

Är ju ett par timmar kvar på arbetsdagen så där kan h*n ligga ;-)

Av Sara - 4 juli 2014 06:37

Jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE!!!
Klockan tickar på och jag känner pressen på att jag måste lämna sängen... Även fast jag inte vill...
Det här är det värsta, att hitta orken och lusten att jobba...
Får hoppas att det händer något idag så man slipper sitta av tiden...
Dags att lämna sängen och packa sakerna till jobbet
Om 35minuter måste jag åka...
Jag vill inte...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards