Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Sara - 23 juli 2014 21:33

Who do you think you are???

Lämnar min trygga vrå och återvänder till staden, hinner inte mer än lämna landet så tappar jag all lust att återvända
Hade kunnat vända bilen direkt men varför ska en ända människa få förstöra allting?
Måste verkligen rensa upp och gå vidare
Jag vet vilka människor som jag vill och inte vill ha i mitt liv
Jag vet vilka som är mina vänner, så varför hålla kvar i något som bara gör ont???

Lyckades vända allt negativt till något positivt :-)
Blev att stanna till på vägen hem och träffa underbara Izsa och herr L ;-)
Blev så glad över att träffa henne att jag lyckas förtränga det negativa ett tag
Men nu är man hemma och kugghjulen började snurra...
Jävla skit också...

Hur som haver så har jag och barnen haft det underbart och om jag ska vara ärlig så ville ingen av oss åka hem ;-)
Ses snart igen

Av Sara - 23 juli 2014 15:45

Klockan tickar på
Nu är frågan ska man åka hem idag eller vara kvar ett dygn till?
Eller så kanske man ska åka mot något annat mål!?
Sätt sig i bilen och bara köra tills bensinen tar slut...

Av Sara - 23 juli 2014 13:33

Man glömmer snabbt bort hur det var när man hade "småbarn"
Visst har jag det fortfarande men efter ett dygn hemma hos Helen och Jörgen kommer man snabbt på vilka ens standard ord var:
Ajaj och nej nej
Känns skönt att kunna skratta åt det men samtidigt lite jobbigt
Man har förträngt mycket och har inte riktigt koll på vad som händer
Helt plötsligt satt han på trappen, han försöker följa med sina sysslingar vilket slutade med ett par dunk nerför trappan
Ett par tårar senare och jag visade hur han skulle göra ;-)

Nu ska grabbarna sova middag och sen tror jag att vi åker hem...
Tror ;-)

Av Sara - 23 juli 2014 11:16

Det är så underbart att åka hem till släkten och bara få vara
Inga måsten och inga krav
Det ända som saknas nu är barnens pappa, men någon måste ju tjäna pengar så han fick vara kvar i stan och jobba

Vi började dagen med att dricka kaffe ute, Nils busade och jag passade på att mysa med Liam
Sen blev det en tripp till ladugården och titta på kossorna/tjurarna
Nils tyckte att det luktade äckligt och att djuren var lite läskiga

Nu är lunchen på gång och sen börjar det bli dags att tänka på refrängen...
Funderar på om man ska ta ett litet stopp på vägen hem och hälsa på en vän som äntligen är "på samma land" som mig ;-)
Det ligger ju ändå på vägen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards