Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Sara - 26 juli 2014 19:13

Lördagen kom och försvann lika fort igen
Dagen är långt ifrån slut men just nu har jag ingen som helst lust att göra varken bu eller bä

Dagen började kanon, kastade oss in i bilen för en liten road trip som blev mycket längre än vad vi hade planerat

Hem resan blev in heller som man hade tänkt sig
Det spelar tydligen ingen roll vad man gör så får man skit
Sura jävla miner hela vägen och inte ens ett tack

Aja, nu får vi se vad kvällen har att erbjuda
Hemma mys eller bio och utgång

Av Sara - 26 juli 2014 09:06

It's very easy to say "busy"
When someone needs you.
But is very painful to hear "busy"
When you need someone

Två ynka dagar kvar på semestern och sen blir det att börja jobba igen :-(
Har ingen lust för fem öre men de blir nog bra när jag väl är på plats

Idag ska grabbarna hem till farfar, bak och bad står på schemat
Det första Conny frågade när han vaknade var om vi skulle åka snart :-)
Känns skönt att dom tycker om sin farfar så mycket att det första dom tjatar om är att åka dit

Bäst att jag packar deras och våran väska så att vi kommer iväg någon gång :-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards