Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Sara - 28 juli 2014 22:04

Att jag älskar att shoppa är ingen hemlighet
Det fanns en period som jag inte gjorde annat än shoppa
Jag shoppade jämt, när jag var glad, ledsen, deprimerad, arg, lycklig you name it [/]
Nackdelen med att jobba så mycket som jag gjort på sistone är att jag inte haft tid att shoppa :-(
Springa runt i affärer prova runt, dra kortet tills det glöder...
O vad jag saknar den där känslan :-(
Tur att det finns online shopping :-)
Inte riktigt samma känsla men jag lyckades knappa hem lite smått och gott till hela familjen :-)
*kors i taket* så tyckte barnens pappa att det var bra inköp
Däremot så tycker han tydligen inte att jag ska köpa en ny bil...
Eller jo, men han vill i sånt fall att vi ska DELA på den...
Vem tror han att han är? ;-)

Nae, min bil är min bil!
Ska tvätta bmw:n i helgen och sen lägga ut den på blocket
Sen blir det att börja kolla runt efter en ny bil till mig :-)

Blev lite snurrigt här nu, dags att sova en sväng så jag orkar jobba imorgon :-/ även fast jag inte vill

Av Sara - 28 juli 2014 10:32

Det är så skönt att komma tillbaka till jobbet och upptäcka att man varit saknad :-)
Mr H sken upp när han vaknade och såg att jag var här
O för min del så tycker jag att det är jätte skönt att vara tillbaka
Det är stor skillnad på arbetsplats och arbetsplats
Nu har jag ett få arbets pass kvar hos fru M och sen vill jag inte tillbaka dit

Dags att jobba lite igen ;-)

Av Sara - 28 juli 2014 06:54

Semestern kom och försvann lika fort igen :-(
Hade gärna haft en vecka till men idag är det dags igen
Barnens väskor är packade, ett barn vaken och även deras far
Nu är det dags för mig att åka till jobbet...
Idag ska jag äntligen jobba ute hos mr H igen :-)
Får se vad han är på för humör och om det blir en rolig eller tråkig arbetsdag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards