Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Sara - 14 juli 2014 20:59

Stod i hallen och försökte ta bort mitt p-plåster (aj faan va ont det gör)
När Conny kommer in springandes och frågade vad jag gjorde så jag svarade att jag tog bort plåstret och får till svar:
Vill du ha en bebis eller! Ta inte bort det för då får du en bebis snart
*hmm* Smart kille som har koll på mammas preventivmedel ;-)
Sen att det inte riktigt är så enkelt är ju en annan femma ;-)

Dags att sova, ny dag imorgon och jobb står på schemat!
Jippi va kul! Fyra dagar kvar :-)
Sen går jag på mamma ledighet igen :-)

Av Sara - 14 juli 2014 10:45

Jävla telefon suger batteri som en blodigel
På 4,5 timme har han dragit 62%
Hur ska den här dagen sluta?
Jag har 6timmars arbetstid kvar och ingen laddare med mig :-(
Jävla skit telefon
Tur att jag har min bok med mig så jag kan sysselsätta mig lite under eftermiddagen

Nu blir det en promenad - älskar när man får motion på jobbet ;-)

Av Sara - 14 juli 2014 06:45

Alla jobb har sina för och nackdelar
Jag trivs jättebra hos mr H men det är riktigt skönt att vara hos fru M den här veckan.
Det är lite skillnad, inga tunga lyft och känner man sig trött kan man slänga sig på soffan ett tag och koppla av
Hos mr H sitter man på en stol hela dagarna och får anpassa sig efter honom här får man vara med och bestämma lite själv :-)
Nackdelen med att vara här är att det är så jävla långa pass och man vet inte riktigt vad man får och inte får göra
Hos mr H sätter jag på kaffe direkt när jag kommer, här ligger jag på soffan och väntar på att hon ska vakna...

Tur att Koffe gjorde kaffe åt mig i morse ;-)

Av Sara - 14 juli 2014 05:22

Igår ville jag sova och idag vakna
Koffe försökte vara gullig och pussa på mig och frågade om jag ville ha kaffe på sängen
Vilket slutade med att jag fräste och sa: Låt mig få vakna
Stackars hjärtat, men han vet ju hur grinig jag är på morgonen
Nu är jag iallafall vaken, har fått i mig mitt morgon kaffe och ska sätta igång att få liv i barnen
Kan bli intressant med tanke på att dom varit lediga från dagis i tre veckor

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards