Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Sara - 2 juli 2014 22:13

Jag vet inte, jag vet verkligen inte
Så snälla sluta tjata, sluta fråga
Jag vet inte svaret så det spelar ingen roll hur många gånger ni frågar

Just nu försöker jag att reda ut allt KAOS som snurrar runt i mitt huvud
Tusen frågor och inga svar

Välkommen till mitt huvud

Av Sara - 2 juli 2014 09:41

Jag förstår inte varför jag inte bara kan skita i det
Jag förstår inte varför jag låter mig själv bli irriterad
Samma visa varenda jävla gång
Jag vill inte men ändå blir jag lika irriterad

Antar att det är för att jag inte förstår hur man kan göra skillnad på sitt egna kött och blod
Eller, snarare hur man kan skita i sitt egna kött och blod men ta hand om någon annans barn går bra
Frysa ut och ignorera den ena men ta hand om den andra
Om man nu väljer att sätta barn till världen kanske man ska bry sig om och ta hand om dom först innan man leker social sekreterare och tar hand om andras ungar

Sopa rent framför egen dörr...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards