Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Sara - 6 juli 2014 08:50

Livet har sina för och nackdelar
Jag trivs jättebra på mitt jobb, visst det kan vara riktigt segt och långtråkigt vissa dagar men jag trivs ändå
Däremot så är tre dagar med dubbel pass för mycket
Idag är han inget rolig, det spelar ingen roll vad jag gör så gör jag fel och han gnäller på allt

Känns skönt att ha pratat med chefen om det och sagt att det inte funkar
Han började redan igår och fortsätter det lite till kommer jag sätta ner foten ordentligt
Jag har sagt åt honom flera gånger att jag inte kan läsa tankar
Ändå blir han sur på mig när jag inte förstår honom

9 timmar kvar på den här dagen
Försökte få en arbetskamrat att ta kvällen åt mig men det hade hon inte möjlighet till och det förstår jag
Bara bita i det sura äpplet
Det lustiga är att imorgon kväll när jag kommer hit så kommer det inte vara så här
Då kommer allt att vara som vanligt igen...

Av Sara - 6 juli 2014 07:29

Då var det dags att ladda för den här helgens sista dubbel pass
Jag är så jävla trött att jag knappt vet vad jag heter
Ska bli så skönt att få ligga kvar i sängen lite extra länge imorgon
Men ledig är jag inte
Nae imorgon kör jag kvällen *Zzzzzz*

Men men det blir nog bra det här också
Nu hoppas jag bara att solen också kan vakna till liv bakom molnen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards