Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Sara - 5 juli 2014 15:36

Tiden räcker inte alltid till
Men idag hittade jag och frugan en lucka i våra scheman
Så 30 minuters kärlek fick vi tillsammans :-)
Lyckades få det att bubbla ordentligt i hennes hals ett tag ;-)
*haha* misstolka inte nu, hon satte lokan i halsen ;-)

Nu blir det att mysa med mina prinsar innan det är dags att åka tillbaka till jobbet
Ska bli skönt att jobba ensam igen
Har fått mig ett par skratt under dagen men jag jobbar hellre själv än med henne igen...
Eller, det var ju ganska roande när jag tänker efter
*haha*

Av Sara - 5 juli 2014 08:47

Plattan i mattan och full fart till jobbet
Vaknade alldeles för sent idag och fick stressa till jobbet
Skohornet hade varit bra att ha i morse när jag skulle ta mig ur sängen ;-)
Men men kom typ i tid till jobbet och sitter nu med en kopp kaffe i handen
Har en som går bredvid idag så det känns lite segt att behöva tänka sig för hela tiden och förklara sig hela tiden...

Aja bara bita i det sura äpplet och fortsätta jobba med ett leende på läpparna :-/

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards