Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Busfabriken

Av Sara - 17 januari 2009 22:40

Fy f*n vad det är kul på busfabriken. Om nu aldrig har varit där så rekommenderar jag det varmt. Jag har nog aldrig haft det så kul förut, eller egentligen har jag det men jag måste ju få det att låta super kul så alla förstår hur roligt jag har haft det idag. Med mig hade jag Cajsa, Eric, Elias, Edwin, Tobbe och Tina. Tina satt mest på en stol medan jag och Tobbe lekte med barnen, fördelen var att dom lekte ganska mycket självständigt så man fick chansen att koppla och läsa en bok hihi

Efter besöket på busfabriken var vi alla jättetrött, jag lämnade tillbaka Cajsa som jag så snällt fick låna av mina föräldrar för att sedan åka hem till min farmor och farfar. Ibland är det ganska skönt att komma hem till folk där man kan koppla av och få vara den lilla busiga 5åriga Sara som bara ens mor- och farföräldrar kommer ihåg. Eller vad tycker du?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 3 september 2017 19:19

Att va mamma till Nils kan vara en riktig utmaning ibland, det är ett kärleksfullt äventyr där ingen dag är den andra lik. Idag är en sån dag, inte lik någon annan dag! På något sätt lyckades han skära sig på glas i badrummet, min första tanke var a...

Av Sara - 31 augusti 2017 15:07

Att ha barn och familj är ett pussel där sista biten aldrig blir lagd. Allting ska pusslas ihop och när man tror att sista pusselbiten är lagd byggs pusslet på bit för bit. Hur lyckas man? Här hemma saknas alltid en eller flera bitar, man kämpar med...

Av Sara - 30 augusti 2017 09:52

En ny termin är igång och jag hittar inte barnens regnkläder! Det är samma vida varenda jävla termin! Vem är det som äter upp kläderna? Jag hade inte sagt något om det vore så att det försvann på dagis (förutom att jag blivit skogstokig) men nu är d...

Av Sara - 29 augusti 2017 23:16


Hur ska man egentligen på bästa sätt hjälpa sina barn? Med vad tänker du säkert nu men jag menar med allt! Conny är en riktig grubblare, han funderar över saker, han tänker på saker men tyvärr så frågar/pratar han inte om det. Den genen har han hel...

Av Sara - 29 augusti 2017 20:20


Dagen lider mot sitt slut, barnen ligger i sina sängar och sover förhoppningsvis snart. Imorgon börjar vardagen och verkligheten igen - semestern är slut för oss alla och även jag återgår till vardagen. Vi bestämde när vi var i London att vi skull...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards