Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 22 november 2009 13:00

Då ska jag snart iväg med mamma och svämor.
Men nu har jag hittat lusten till det Glad
Kanske för att mamma va här förut och lämnade potatisgratäng
Så nu slapp jag laga mat eller jag måste steka kött till men det går ju fort iallafall Glad

Av Sara - 22 november 2009 09:30

Ny dag med nya tag
Men egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i sängen igen
Jag är helt slut i hela kroppen
Men som vanligt så är jag så smart att jag bokar in saker istället för att ta det lugnt Obestämd

Idag ska jag iväg med mamma och svämor. Glad
Vi ska på något oriflame skit och glo runt på massa smink
Ganska kul i vanliga fall men inte idag när jag är så trött

Av Sara - 21 november 2009 23:30

Då har man varit uppe och hälsat på förlossningen en sväng.

Varför?

Jo, jag hade tråkigt här hemma Tungan ute

Nae men för att göra en lång historia kort så trodde jag att vattnet gick för helt plötsligt blev det blött längs med benet. Självklart trodde jag att det var kiss men när jag knep så slutade det inte rinna. Då inser jag att jag inte alls kissar utan det är något annat. Så jag ringer förlossningen och får bekräftat att jag ska komma upp.

Där får jag reda på att jag har en urinvägsinfektion men dom kan inte förklara vad det som rann var, men dom hittade inget vatten.

Nahe, så jag kissade på mig!(?)

Det kan dom inte heller bekräfta så jag fick åka hem med ett recept för urinvägsinfektion Obestämd

 

Så nu får vi se var den här natten slutar,

det kanske kommer ut en bebis inatt ändå

Av Sara - 20 november 2009 14:43

Då har jag varit hos barnmorskan och kollat så lille Jr mår bra.

Allting såg bra ut med honom men däremot inte med mig.

Mår illa, är yr och jättetrött. Somnade nästan hos Birgitta (barnmorskan) och spydde i hennes papperskorg *pinsamt*

Så hon beordrade mig att gå hem och vila. Det gjorde jag också Glad

Martin var med mig hela tiden så han fick först en kopp kaffe medan jag la mig till rätta på soffan Glad

För att få det extra mysigt kom chili upp och la sig till rätta på min mage Skrattande

Jr verkade inte så förtjust i det för han sparkade henne flera gånger men hon så mest ut att njuta av det

Så nu har jag fått ett par timmars sömn medan Martin har suttit här och glott runt

Han passade på att mobba mig att jag hade snarkat

men det tar vi inget extra för Flört

 

Nu sitter jag och väntar på att lillebror ska komma förbi så ska han och jag gå och handla.

Ska köpa hem massa godsaker som jag saknade igår när jag var sugen på allting och hade ingenting hemma Rynkar på näsan

Det är tur att jag har min lillebror annars hade jag nog aldrig orkat handla idag

och ber man honom om hjälp så kostar det bara 16,95kr Glad

Det är vad en påse kanelbullar kostar Glad

Hade jag orkat hade jag bakat en STOR chokladboll den väger ca 1,5kg och han ÄLSKAR den

 

Nae om man ska göra sig iordning innan Dennis kommer

Av Sara - 20 november 2009 08:46

Speciellt god är den inte, Koffe försov sig = Pappa/Tobbe ringde och väckte mig Rynkar på näsan

Vaknade ordentligt till liv sen när klockan var 7:20 Obestämd

Det var ju bara att lämna sängen och försöka få i sig frukost. Jag ska vara hos barnmorskan klockan 10 men jag hittar inte den rosa lappen Obestämd Just nu är det alldeles för mycket i mitt huvud. Men jag fattar inte vart jag kan ha lagt lappen!(?) Har tittat på alla ställen som är troliga men icke sa nicke. Den finns inte.

Hoppas jag inte har råkat kasta den Obestämd

Av Sara - 19 november 2009 21:30

Idag fick jag inte så mycket gjort som jag hade velat Rynkar på näsan

Allting gick fel förut så då sket sig hela dagen istället. Hatar när det blir så men tyvärr så blir det så ganska ofta nu förtiden Rynkar på näsan

Koffe tyckte iallafall om maten ris och kasslergratäng jag är inte så förtjust i ris men det gick att äta iallafall Glad

Nae nu ska jag krypa till sängs så jag får lite sömn i  mig Glad

Av Sara - 19 november 2009 13:28

Än så länge har den här dagen varit lugn och jag har bara legat på soffan Glad

Trodde att jag skulle umgås med svärmor lite men hon kan ju inte ta det lugnt när hon är ledig (börjar 16)

Istället så ska hon städa för det är sååå stökigt hemma hos dom.

Sen så fattar hon inte varför hon är så trött/grinig jämt.

  

Så istället för stan så har jag som sagt legat hemma och funderat på vad jag skulle kunna göra för nytta.

Jag har kastat in en 40-tvätt och tänkte ställa mig med disken och sen börja med dagens middag


Sen skulle jag inte dö av att vika lite tvätt och slita fram dammsugaren.

Vi får se vart jag hamnar Flört

Av Sara - 18 november 2009 19:00

Jag misslyckades, fattar inte hur jag kunde förlora när jag va så säker på att jag skulle få den.

Men men jag gick upp till 105 000 kronor men han gick över mig Rynkar på näsan

Men det visade sig att det var en bilfirma som budade över mig hela tiden och då är det klart att det finns lite mer pengar än vad jag hade.

Nästa gång då jävlar ska jag vinna annars kommer jag aldrig till IKEA innan jul

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards