Alla inlägg den 4 april 2013

Av Sara - 4 april 2013 17:10

  Börjar fundera lite mer på om det inte är dags att införskaffa ett hembiträde. Jag menar vem faan vill vara inne och städa när det är så fint väder? Blir så trött på att somliga inte kan lära sig att plocka i och ur diskmaskinen när man använt något/det är rent i maskinen. Jag menar, ser jag ut som något jävla hembiträde? Nej, precis så från och med nu kommer det bli andra bullar här hemma. Om det inte passar kan man flytta! Så börjar inte mina barn att hjälpa till mera här hemma blir det indragen veckopeng   

*haha* Förstå vad skönt det kommer bli den dagen man verkligen kan hota med något sånt    Men fram tills den dagen är det bara för mig och Koffe att kämpa på, visserligen slipper Koffe undan rätt mycket när han jobbar men han hjälper till när han är hemma och det är huvudsaken   

Men som sagt diskmaskinen plockar inte ur sig själv så jag ska passa på att plocka lite medans Nils sover och Conny är inne hos James och leker

Tjingeling

Av Sara - 4 april 2013 13:12

Koffe klev precic ut genom dörren, sista natten den här veckan och sen är han ledig i tre dagar    Imorgon blir det en tripp till tropikariet med mina älsklings grabbar, på lördag är det kalas för lilla Nellie som fyller 1år. Fasters stora tjej    Söndag blir en lugn hemma dag med en MASSA små fix och plock. Jag tyckte att vi skulle börja vattna snön på gården så den försvinner nån jävla gång men Koffe bara idiot förklarar mig när jag säger det...


Det har inte blivit mycket bloggande dom senaste dagarna, men jag har suttit rätt mycket i telefon och försökt stötta en bekant som behövt nån som lyssnar. Och snäll som jag är så ställer jag självklart upp med ett öra eller två.


Både tisdag och onsdag fick jag så snällt lämna min varma säng 5:55 på morgonen för att köra min kära far till jobbet. Måste tyvärr erkänna att det var riktigt skönt att komma upp så dags och se den vackra soluppgången    Kändes också som om jag fick ut mera utav dagarna när man går upp så tidigt, visst man blev ju ganska seg framåt 16-tiden men vad gör det? Barnen kom upp tidigare och fick in lite bättre morgon rutiner.

Har även försökt att komma ut lite med barnen på eftermiddagarna, dom mår bra av att vara ute och vem har dött av frisk luft? Självklart har Conny lekt med James också, trodde ni något annat   

Nu äter barnen mellanmål och snart ska vi ta en promenad hem till barnens extra morfar för lite fika och en MASSA lek    

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards