Alla inlägg den 12 april 2013

Av Sara - 12 april 2013 21:20

För ett år sen mådde jag som bäst och älskade mitt liv. Jag var höggravid med mitt andra efterlängtade barn och räknade ner timmarna till förlossningsdatumet. Jag visste att imorgon (den 13april) skulle jag äntligen få se mitt efterlängtade lilla barn som låg där inne i magen och bökade runt :-)
Efter alldeles för många timmar på förlossningen med dropp kom vår andra son äntligen ut. Så mycket som jag längtat, så mycket som jag redan älskade det där lilla barnet som låg där inne går inte att beskriva med ord. Om du själv är förälder, om du själv gått igenom det så vet du vad jag menar.

Dom senaste dagarna har jag varit rädd, rädd för att vara gravid igen. Efter fem dagars försening kom äntligen min mens igång. Jag älskar mina barn men just nu vill jag inte ha flera, kanske om ett par år men nu ligger all fokus på mig och min lilla familj. Imorgon blir min minsta prins ett år, helt otroligt att det redan gått ett år.

Egentligen har jag inte tid att sitta här, jag har massor att fixa och styra med här hemma inför kalaset men jag kände att jag var tvungen att berätta för hela världen (mina läsare) att jag älskar min familj så mycket och även fast jag ibland känner för att bara lämna allting så är ni det bästa som någonsin hänt mig   

Av Sara - 12 april 2013 07:22

Vaknar av telefonen, känner redan då att någonting inte stämmer. Hela huvudet snurrar och bultar, fröken huvudvärk är på besök :-( Fröken är allt annat än inbjuden på det lyssnar inte fröken på. Jag har försökt att bli av med fröken men icke, fröken är här för att stanna, här för att få mig på fall men det har jag inte tid med! Fröken får allt följa med mig på mina ärenden vare sig det passar fröken eller inte!
Koffe lovade igår att han skulle hjälpa mig idag men det tror jag vad jag vill om...
Bäst att jag fixar en måste lista och inköpslista....

Av Sara - 12 april 2013 07:20

Vaknar av telefonen, känner redan då att någonting inte stämmer. Hela huvudet snurrar och bultar, fröken huvudvärk är på besök :-( Fröken är allt annat än inbjuden på det lyssnar inte fröken på. Jag har försökt att bli av med fröken men icke, fröken är här för att stanna, här för att få mig på fall men det har jag inte tid med! Fröken får allt följa med mig på mina ärenden vare sig det passar fröken eller inte!
Koffe lovade igår att han skulle hjälpa mig idag men det tror jag vad jag vill om...
Bäst att jag fixar en måste lista och inköpslista....

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards