Alla inlägg den 25 april 2013

Av Sara - 25 april 2013 12:31

Fy f**n va skönt det är att lämna barnen på dagis, gå hem till en kompis och ta en fika. Bara få sitta där i lugn och ro. Att få koppla av ett par timmar och inte bry sig om något och bara snacka allmänt j*vla skit snack :-)
Tack för kaffet Lina
Det får vi göra fler gånger ;-)

Av Sara - 25 april 2013 07:29

Det finns ju ingen risk att barnen svälter ihjäl här hemma. Nils började dagen med två mackor och mjölk, Conny ville bara ha juice. Går iväg ett tag och när jag kommer tillbaka har Conny hällt över juicen i nappskålen så lillebror också får lite juice *suck* Lagom tills jag hade torkat upp allt kladd som blivit kommer jag ut till köket där Conny har serverat yoghurt :-( Lite mer kladd att torka för mig, tror det börjar bli dags för grabbarna att äta frukost vid köksbordet så jag slipper allt kladd i vardagsrummet/soffan. Det kanske är en självklarhet för er andra men här hemma har det blivit så att barnen fått äta i vardagsrummet för att underlätta och undvika all morgon stress som blir. Ska prata med Koffe sen så vi är överens och inte jobbar emot varandra.
Men nu har grabbarna skaffat mera jobb åt mig så det är dags för mig att sätta igång. Idag är det den första dagen som jag ska lämna Nils helt själv på dagis. Tur att Conny också kommer vara där ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards