Alla inlägg den 11 april 2013

Av Sara - 11 april 2013 21:19

Barnen ligger i sina sängar och sover. En annan ligger under filten på soffan och tittar på Criminal Minds. Programmet som jag absolut INTE ska se när jag är själv hemma. Skrämmer upp mig själv, får panik för minsta lilla ljud... Samtidigt älskar jag kicken man får när man blir rädd, så länge det bara är små ljud och inget allvarligt...

Vi blev hembjudna på middag till mor och far idag, alltid lika trevligt att få komma dit och koppla av lite. Och äta pappas mat, underbart att få bli lite bortskämd ibland ?

Men nu är reklamen slut så...

Av Sara - 11 april 2013 06:34

Jag bor här, ändå känner jag mig som en främling. Till och med Chili sover. Det är så lugnt och skönt. Jag älskar att komma hem till det här, att bara få vara ifred ett tag innan det är dags att väcka Conny och låta den här dagen dra igång. Att få vakna i lugn och ro, att bara få vara ifred, att få gå på toaletten i lugn och ro utan några barn som tittar på. Det är en underbar känsla...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards