Alla inlägg den 8 april 2013

Av Sara - 8 april 2013 23:58

Koffe har varit ledig i helgen = dåligt bloggande :-( Däremot uppdaterar jag mycket på instagram så ni får jättegärna följa mig där: dendarsara var namnet. Likadant på twitter ;-)

I fredags var det dags för vår lilla familjeutflykt. Det var jättetrevligt och mysigt att bara vara vi och att inte känna någon press. Tyvärr glömde jag bort att ta bilder, jag hade fullt upp med min familj. Och det var ju tanken ;-)

I lördags var det dags för fasters lilla prinsessa att firas. Hon fyllde 1år (igår) och självklart fick hon den traditionella chockladbollen, med rosa kokos ;-) Allt för vår lilla prinsessa

Igår tog jag efter mycket om och men, beslutet om att raka av Nils allt bebis hår. Jag ångrade mig vid första klippet men då var det försent så nu är han helt rakad och förhoppningsvis växer håret snart ut igen :-)
Sen blev det att barnsäkra kylskåpet, Conny är för j*vlig när det gäller att springa och hämta diverse saker och ni tröttnade jag. Silvertejp funkar till allt ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards