Alla inlägg den 10 april 2013

Av Sara - 10 april 2013 22:07

Mammas pojke!? Jo men visst, en telefon i varje öra bara ett headset som saknas så är han sin mor upp i dan   

När han åt kvällsmat förut satt han och bläddrade i City Gross bladet som kom härom dan, självklart hittade han massa saker han ville ha och började tjata direkt. När han fick ett nej av mig ville han ringa mormor direkt... Han pekade på alla saker han ville ha i bladet och frågade mormor om han kunde få det. Nae, men du har ju redan fyllt år. Nu är det ju Nils som fyller år svarade mormor. Men mormor den har ju gubbar också, det är ju (play)mobil, snälla. När mamma (mormor) började skratta tolkade han det som ett ja och gav mig telefonen... Då sa jag åt honom att mormor inte skulle köpa det åt honom. Så han surade lite och fortsatte titta i katalogen och kläcker ur sig, då vill jag ringa till farbror Toni. Han har massa pengar för han bjöd mig på busfabriken. *haha* Vart får barn allt ifrån!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards