Alla inlägg den 14 april 2013

Av Sara - 14 april 2013 21:08

Barnen sover och Koffe ligger på soffan och tittar på tv. Hela helgen har det varit ett jävla tjat om det där jävla Star Wars så nu sitter han där inne klistrad efter allt tjat från "6:an killen" Han trodde på fullaste allvar att jag skulle sitta bredvid och titta på skiten! SKÄMTAR DU MED MIG!? Skulle aldrig falla mig in att titta på det, inte för att jag någonsin sett det men det är inget för mig, så jag ger det inte ens en chans. Det finns vissa saker som jag inte ens tänker slösa min energi på. Men som vanligt när det gäller min blogg så är det mina åsikter som gäller och INGEN annans   




Conny har tröttnat på vintern och vill att sommaren ska komma NU. Så han slet ut vattenslangen och började spruta varmtvatten på snön så den försvinner nån gång. Detta slutade med årets första utomhusvatten krig    Koffe och Nils stod i köket och stände va vattnet för Conny vilket slutade med att han sprutade ner mig = jag tog slangen och sprutade ner honom *haha*

Förstå va kul man kan ha med lite vatten ibland!

Av Sara - 14 april 2013 14:04

    Igår fyllde min minsta prins äntligen 1år, tiden bara springer iväg och på tisdag är det dags för första dagen på dagis. Som jag har längtat, men ändå inte.

Klart man vill se sina barn växa upp och bli stora, självständiga och utvecklas till underbara killar som själva en dag ska skaffa familj. Men just nu skulle jag vilja frysa tiden. Vart tar åren vägen? För 2år sen ville jag inte ens ha flera barn, för 1år sen var han en liten bebis som älskade att ligga innan för mammas tröja och mysa. NU ligger han i babypölen och myser med sina filtar och mamma är någon som bara serverar mat    Mina killar börjar bli stora, om ett par år är det dags för mopeder, körkort, bilar, studenter och som det verkar på Conny, en egen lastbil/grävmaskin/traktor you name it! Han vill ha vartenda fordon som går att ha.


Nils kalas blev underbart, lite tråkigt att hans gudfar och tant inte kunde närvara men så kan det bli när man bor ALLDELES för många mil härifrån. Tack till alla som var med och firade vårat hjärta och för alla gratulationer som ramlade in

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards