Alla inlägg den 21 april 2013

Av Sara - 21 april 2013 23:19

Imorgon ska jag göra en j*vla massa nytta här hemma, jag ska umgås med mina barn och total vägrar att lämna hemmet! Om det inte handlar om att gå till lekplatsen med mina älskade prinsar :-)
Har börjat skriva en liten lista på allt som måste fixas, jag började att fixa med lite små saker förut men då var jag tvungen att avbryta det för att åka på mötet :-( Alltid likadant, så fort man börjar med någonting så måste man avbryta det :-(
Koffe jobbar 14-24 imorgon så honom har jag ingen nytta av så vi får se hur mycket jag egentligen hinner med... Hoppas på fint väder så att barnen kan vara på gården :-)

Men nu börjar mina blå vara svåra att hålla uppe, hoppas inlägget inte blev för grötigt för er ;-)

Av Sara - 21 april 2013 21:10

Båda barnen sover sen en timme tillbaka, Conny i sin säng och Nils på golvet (på en madrass)
Jag försökte få Nils att somna i sin säng idag men efter en halvtimme gav jag upp, slängde fan madrassen på med en filt och två minuter senare hittar jag Nils snarkandes *suck* Jo men visst kan han somna själv, men inte i sin säng...
Han sover ganska oroligt så jag har en känsla av att jag snart inte är ensam vaken. Det har varit ganska mycket på sistone för mammas lilla hjärta, mycket intryck = orolig natt
Tur att han ligger nära så jag slipper springa långt om han vaknar. Men nu blir det NCIS och lite onyttigheter :-) Kanske ska ta något kallt till det...

Av Sara - 21 april 2013 18:29

Jaha, då var den här helgens möte avklarat. Det gick smidigare än vad jag trodde, lite saker jag kände att nja, så vill jag inte ha det. Men med den ordförande blir det nog inte så svårt att få igenom det jag vill   

På vägen hem passade jag på att hämta en ny motorcykel till Conny som jag handlat begagnat på nätet. Han blev jätteglad, nu har han en likadan som bästa kompisen James   


Känner inte att jag hunnit med mina barn så mycket i dag, hade en mysig familjefrukost, lite lek på gården och sen åkte jag iväg för att fixa med bilen. Kom hem och hjälpte Koffe med maten, styrde med lite papper medans dom åt för att sedan åka iväg på mötet. Men nu är jag hemma, lagom i tid för kvällsmat och badning    Sen blir det mys i soffan, en god natt saga och sen lär nog båda mina grabbar sova gott efter all utelek som dagen erbjudit.

När barnen sover tänkte jag fixa med lite småsaker här hemma och sen slänga mig på soffan framför tv:n och vänta in min älskade make   


Tack lillasyster för barnvakten, skönt att ha någon man kan luta sig tillbaka på som ställer upp när det krisar...

Av Sara - 21 april 2013 14:26

Ute skiner solen som bäst och jag måste göra mig iordning för ett möte    Just nu i skrivandets stund ångrar jag att jag tog på mig det här. Har ångrat det fram och tillbaka sen jag tackade ja men har inte så mycket val. Eller jo, ett val har jag alltid men samtidigt så vill jag ju göra det här och då är det likabra att köra på. Det blir bra i slutändan, hoppas jag iallafall. Får se hur mötet idag slutar och vad som kommer att beslutas, har ett möte nästa helg också och med min tur skiner väll solen lika mycket som idag...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards