Alla inlägg den 23 april 2013

Av Sara - 23 april 2013 13:41

Nu har Koffe åkt till jobbet, grabbarna leker på golvet och jag ligger i soffan med en kopp kaffe :-) Snart blir det att fixa lite måsten, inte det roligaste men det heter ju måsten av en anledning ;-)

Ikväll blir det teater föreställning på dagis, min minsta gudson är med och det kan man ju inte missa ;-) Hade gärna "sluppit" ta med grabbarna grus men jag kan ju inte gärna lämna dom ensamma hemma, eller ;-)
Nae men dom ska självklart med :-)

?Nils somnade på vägen hem från dagis?

Av Sara - 23 april 2013 09:48

Jo men här kan man ju också sitta... Nu fick inte jag vara med längre :-( Utan jag får sitta i soffan och glo som ett fån... Hade ju hellre gått iväg ett tag och styrt med annat men nae. Här ska jag sitta och glo, förstår att dom vill ha mig kvar i byggnaden men kunde dom inte ha satt mig i något arbete?
Nu kom dom ut för att hämta frukten, det går bra för Nils därinne. Förvånad? Inte direkt... Frågade om det fanns något jag kunde göra/hjälpa till med men nej. Jag skulle sitta här och glo *suck*
Tror Koffe får ta över inskolningen... Som ni ser på bilden så har jag JÄTTETRÅKIGT! Men nu kommer dom äntligen ut... Men jag ska tydligen sitta kvar här i soffan :-(

Av Sara - 23 april 2013 06:38

Klev precis innanför dörren, skulle bara säga ifrån mig kaffekoppen och möts av ett underbart smile. Nils satt i sin säng och lekte med en nalle. Självklart ville han inte vara kvar där nu när han hade sett mamma. Så nu har vi haft lite morgonmys framför tvn. Nils sitter/ligger i mitt knä och äter sin smörgås :-) Jag älskar hans stil, tar en tugga, stoppar in nappen, lägger sig ner och gosar med filten. Samma visa om och om igen :-) Han är lite speciell så där min lille pöjk men vilket barn är inte det?

Oj, va klockan springer iväg. Dags att väcka herrn med det dåliga morgon humöret och se ifall det blir ett morgon krig eller om han vaknar på sitt vanliga dåliga humör eller med ett leende på läpparna :-) Man kan ju få drömma om en KRIG FRI dag

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards