Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Sara - 1 maj 2013 20:37

  Dom där barnen får man säga så? Klart man får vilket som så skiter jag fullständigt i er andra just nu. Är så jävla trött på människor som alltid ska ha åsikter om alla andra och lägga dryga jävla kommentarer om saker som dom INTE har med att göra.

Nu hamnade jag utanför ämnet och det var ju inte meningen

Grabbarna grus har varit på bus/hyss humör hela dagen så tänkte uppdatera er med dagen hysslista:

• Conny börjar morgonen med att leka med/förstöra ett kilo margarin

• Conny har ut svartpeppar över hela golvet

• Conny & Nils har ut Koffes vitaminer (brustabletter) över hela golvet, Conny mosar/klipper sönder dom medans Nils äter upp dom

• Conny dränker hela sig själv och köket i soya

• Nils & Conny badar = blöter ner hela badrummet och hallen

• Nils har ut en hel rulle med hushållspapper i hela köket

• Conny kryddar hela köket med vitlökspulver

• Conny & Nils river sönder papper och kastar ut i hela lägenheten


Som ni ser så har jag haft lite att göra under dagen, inte nog med dom här små hyssen så har dom även hunnit med att leka med sina leksaker i hela lägenheten så ni kan ju gissa vad jag gör ikväll.

Bilden är min lillasyster som har tagit nu när hon var barnvakt, man kan ju undra om hon tröttnade på grabbarnas hyss/bus eller om dom bara lekte   

Nu ligger Conny i sin säng och sover (hoppas jag) Nils sitter bredvid mig med flaskan i högsta hugg, tror han vill ha välling så det är bäst jag fixar det innan Greys börjar! Efter Greys blir det ett varmt bad och ev fortsätta packa   


God Natt Jörgen

Av Sara - 1 maj 2013 16:25

Är ni snälla nu mot mamma när pappa åker till jobbet? Nejsvarade Conny men ändå lämnade Koffe mig ensam med dom... Det hann inte gå mer än fem minuter så hade dom hittat på eftermiddagens första hyss, medans jag städade upp i det rummet gav dom sig på nästa rum *suck* Det kommer bli en bra kväll det här, Nils är lite extra kinkig med två hörntänder som bråkar sig uppåt och Conny med horn höga som Eiffeltornet, JIPPI!

Nae men nu ska vi inte vara såna, klockan 19 kommer lillasyster hit och tar över så jag kan sticka iväg på ett ärende...


Älskar att ha småsyskon   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards