Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Sara - 13 maj 2013 23:21

När barnen sover och jag tänker/planerar att göra lite nytta här hemma så nog f*n ska nån utav dom vakna. Ikväll var det Nils, han har sovit lite oroligt på sistone. Vet inte om det är alla intryck som är runt omkring honom just nu eller om det är dom där j*vla tänderna eller om han helt enkelt är på väg att bli sjuk... Aja nu sover han iallafall, diskmaskinen är laddad och jag redo för sängen. Jag måste sluta gå och lägga mig så sent om kvällarna. Skyller på Koffe ;-)

Av Sara - 13 maj 2013 22:04

Imorgon ska jag gör en jävla massa nytta! Tvättmaskinen ska få veta att den "lever" bröllopsservisen ska packas ner och köras hem till mormor & morfar, vin/champangeglasen ska också packas ner men köras hem till syster yster. Bardisken måste rensas från allt papper och skit så spriten får plats på ett ställe den ska vara på (och inte på en av barnens matstolar   ), har en stor stereo och mina älskade statyer ståendes på golvet som jag inte riktigt vet var jag ska göra av...Snabeldraken behöver en vals och låt mig inte ens börja diskutera mitt kök...

Barnen börjar 8,30 och slutar 12,00 frågan är hur mycket jag hinner med och vilket kaos blir det i slutändan!?

Men fördelarna väger upp nackdelarna, nya möbler och ut med allt gammalt skit    Man kanske ska börja med köket redan idag så slipper jag så mycket imorgon...


God Natt Jörgen

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards