Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Sara - 17 maj 2013 20:04

Har syster yster på besök

Självklart serveras det lite vin men tror nog att jag ska plocka fram en kall öl åt henne snart

Tror att hon är mera av en öl människa än vin människa

Conny och Nils tycker det är jättekul att moster är på besök

Det är inte varje dag det händer  

Av Sara - 17 maj 2013 07:36

  Fredagen den 17 maj = Norges Nationaldag Det firas så det står härliga till! Ja om man bor i Norge i allafall, här i Sverige firas det ju inte. Sen vet jag inte hur norrmännen som bor i Sverige gör men självklart tycker jag att dom ska fira sin nationaldag. Kolla bara på oss svenskar, bara vi tänker tanken på våran nationaldag är vi rasister, nynnar vi på våran nationalsång är vi rasister... *suck* Det är bara att vi ger upp, vi är rasister hela bunten...

Nae, nu hamna jag ifrån ämnet igen men Grattis Norge på eran Nationaldag (säger man Grattis!?)

 


Barnen har precis fått i sig frukost och tittar nu på bolibompa = djungelboken och en annan njuter av sin första kopp kaffe. Är lite sur och bitter idag för båda mina favoritmuggar var skitiga (jag glömde starta maskinen igår) så nu får jag dricka kaffe i en vanlig kaffemugg, det är för jävligt   
 Snart ska barnen iväg till dagis, jag hem och städa/plocka lite klockan 11,00 kommer Linda hit för att prata om sitt bröllop och ikväll kommer min älskade syster hit och ska dricka vin och snacka skit    Kommer bli en kanon dag (så länge ingen förstör för mig)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards