Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Sara - 15 maj 2013 23:37

Självklart, varför inte? Lagom tills man ska göra sig iordning för sängen så får man sällskap. Och trots X antal försök så vill han inte somna om. Nej, nu är det lek som står på listan så det är bara för mamma att pimpla lite kaffe och hålla i gång tills herrn vill sova igen.

Conny somnade för 6timmar sen, när jag la ut ett kort på honom på facebook och instagram tyckte många att jag skulle väcka honom så att han inte skulle vakna upp senare och vara pigg. Men som jag påpekade då är att om Conny väl somnat så dags så sover han för natten. Hade det däremot varit Nils som somnat då hade jag haft problem. Men shii fick jag, för nog faan fick jag problem ändå med herrn. Herrn sitter nu här bredvid mig på golvet och skrattar gott åt mig, han tycker att vi ska leka och mamma vill sova *ZzZz* Hoppas Koffe känner för att ta över när han kommer hem om herrn inte redan somnat då vill säga. Kanske ska prova mitt hemliga vapen, alltid värt ett försök

 

God Natt mina älskade läsare

Av Sara - 15 maj 2013 21:40

Det är så spännande att jag nästan spricker

Jag hatar att man måste vänta en hel vecka tills nästa gång

Bortsett från det här avsnittet är det bara 3 avsnitt kvar :-(

Sen står det att det finns specialavsnitt

Men frågan är om det är något som dom redan sänt eller om det kommer i framtiden

Sen vet inte jag om det kommer en säsong till eller inte, återstår att se

Sista avsnittet heter "Perfect Storm"

Så jag tror på en säsong till, tror jag iallafall eller, nu blev jag tveksam :-/

Nu hängde jag upp mig på specialavsnitten

Det kanske är dom absolut sista avsnitten

Och dom kommer väll inte Sverige att sända pga något material som inte passar herrarna/fruarna som beslutar sånt

Nej nu börjar det

 

Hej så länge

Av Sara - 15 maj 2013 20:45

Troll, troll hon är ett troll

Troll, troll hon är ett...

 


Då var datorn på plats och installerad, jag har till och med lyckats koppla in internet    En självklarhet säkert för er andra men nu skulle jag ge mig på att koppla in det trådlösanätet, något som jag aldrig innan använt och inte riktigt visste om det skulle fungera till den här datorn men det gjorde det    Är väldigt stolt över mig själv nu, det ända som strular nu är ljudet till datorn. Jag skulle kunna ringa efter Marcus men då jag vill se på tv om 7minuter är det bäst att jag väntar på att Koffe kommer hem...


Nån som vill ta hand om allt KAOS Nils och jag lyckats fixa till under dom senaste timmarna? Koffe lär inte bli så jätteglad på mig när han ser hallen men jag hoppas att han tänker på hur fint det KOMMER att bli när allt är klart. Måste åka och köpa slippapper och spackel "du är så vacker utan spackel" ploppade upp i huvudet så jag fick tvångstankar om att skriva det   


Nae, nu måste jag fixa till något smaskigt att ha framför tv:n bara 4 minuter kvar   

Av Sara - 15 maj 2013 18:00

Jaha, då är en av herrarna nere för räkningen och en är kvar. Men han lär inte somna på dom närmaste timmarna så nu hoppas vi bara att han somnar innan 21,00 får då ska mamma se på tv och vill inte ha några ungar springades omkring sig. I brist på annat (undviker allt annat) passar jag på att möblera om här hemma.

Jag är så trött och less på allt här hemma och hoppades verkligen på att vi skulle flytta inom en snar framtiden men lägger ner den tanken nu. Dom vi skulle byta med har inte hört av sig, hon var jätte intreserad (sa hon iallafall) men hennes man var inte lika intresserad så nu ger jag upp.

Fixar och trixar här hemma istället så det blir lite nytt och fräschare, måla om och tapetsera blir sommarens mål... 

Av Sara - 15 maj 2013 16:20

  Äntligen, ikväll är det äntligen dags... Som jag har längtat och bara tanken på det får mig att... Ska bli så underbart, bara hoppas att barnen sover så jag slipper deras stök och bök. Jag älskar mina barn men är det onsdag så är det onsdag och då är det egentid som gäller för mamman i huset Nu är det bara att räkna ner timmarna tills det är dags och fram tills dess finns det att göra om inte annat så skaffar barnen något att göra åt mig.

Just nu är dom tre små grabbar här hemma, Conny (3år), Enyo (2år) och Nils (1år) och det är KAOS! När Conny och Nils leker med James (3år) är det aldrig några problem för då sköter grabbarna sig själva men nu... Det blev lite mer spring än vad jag är van med och lite små tjut ifrån grabbarna. Men men det var nog första gången jag var barnvakt till Enyo här hemma så nästa gång kanske det går lite lättare. Man måste ju fortsätta försöka  

Nahe, om man ska fortsätta försöka städa här hemma så det inte ser ut som en svinstia...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards