Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Sara - 11 maj 2013 23:13

Jo men God kväll God kväll mina kära läsare. Det här inlägget är något som vi kan kalla provocerande mot en del läsare. Jag riktar mig mot dessa bittra människor som inte vill se andra lyckliga, dom som lägger sig i saker dom inte har med att göra eller dom som straffar någon för någonting som hände för alldeles för många år sedan men ändå inte den första personen har att göra med. Personen jag i det här inlägget riktar mig mot handlar om en väldigt omogen person som troligtvis aldrig kommer växa upp, förhoppningsvis växer personen upp den dan (gud hjälpe oss) personen blir förälder. Men tyvärr är det en väldigt liten chans...

Personen i fråga har retat mig ganska länge nu, personen har inte gjort något mot mig personligen MEN sakerna personen gör är så barnsliga att man... Ja, jag vet inte ens vad jag ska skriva om personen...

Nu när jag tänker efter vet jag inte ens vad det här inlägget handlar om, har mest spytt av mig lite galla som det så fint heter. Men det jag skulle komma fram till är att personen jag skriver om är en väldigt omogen och bitter människa som troligtvis aldrig kommer växa upp, personen kastar gärna skit runt omkring sig men sopar inte upp framför sina egna fötter... Omogen, bitter, tjurskallig you name it

Av Sara - 11 maj 2013 18:32

Inte trodde jag att jag hade så många skvallerbyttor runt omkring mig... Första pris måste nog min äldsta syster Icka få. Planerade och styrde bakom mammas rygg igår tillsammans med Icka. När mamma ringde och frågade om jag låg bakom det hela blånekade jag det direkt. Då ringer hon upp syster yster som först nekade men ganska snabbt erkände för våran kära mamma. *suck* Frågade mamma om jag kunde få en ny syster som INTE skvallrar på mig, men det kunde jag inte. Hon vill tydligen ha barn som inte kan ljuga för henne    Förstår inte det    Så härmed förklarar jag min äldsta syster som SÄMST på att ljuga *haha* 

Nästa skvallerbytta ligger på samma nivå som min kära syster, inte så allvarligt alltså.

Det är en trogen bloggläsare som hade läst igår att vi skulle iväg och titta på lägenhet och frågade min moster om dom visste om/vart det är. Men för att stilla allas nyfikenhet så är det fortfarande här ute fast en större lägenhet så vi kan ta emot alla nära och kära när dom kommer utan att få K A O S   


Nu när jag har stillat min trogna läsares nyfikenhet och utnämnt min syster till SÄMST på att ljuga ska jag kasta mina små skitgrisar i ett bad, min andra syster gnäller jämt om att Nils aldrig kan vara ren    Och tyvärr måste jag erkänna att han har väldigt svårt att vara ren allt för länge...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards