Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Sara - 26 maj 2013 23:13

Ibland är minnet bra men kort... Räkningarna är fortfarande inte betalda, Koffe har använt hårddisken hela dan så jag har inte kommit åt räkningarna :-( Så nu har jag gjort en liten påminnelse på telefonen så jag inte glömmer bort det imorgon. Har ganska mycket att komma ihåg imorgon så det blev en lagom stor lista :-) Nu hoppas jag bara att allt flyter på imorgon. Har börjat slipa och spackla väggarna i hallen så det inte blir så mycket att göra när det väl är dags att flytta. Tänkte börja packa ner vissa saker som vi inte använder eller är i behov av just nu :-) Fixar grov jobbet nu så vi inte behöver stressa när det väl är dags. Blir ganska stressigt som det är nu när båda ska jobba och vi ska flytta samtidigt. Att jag också skulle jobba i sommar var inte riktigt inplanerat. Men pengar är ett måste :-) Precis som sömn, så nu kryper jag ner under täcket för en dejt med John Blund

Av Sara - 26 maj 2013 15:34

Jaha, då var det dags att betala räkningarna igen    Brukar alltid kasta in dom samma dag som pengarna rullar in men hade varken orken eller lusten till det. Så nu när jag väl satt mig framför datorn och ska knappa in dom inser jag att filen jag behöver för att komma åt räkningarna var jag så duktig och la på den andra hårdisken förut så nu sitter jag här, redo att betala räkningara men inte en susning om vad jag ska betala... Det går så jävla bra för mig idag... Bara att plocka fram minnet (både mitt och datorns) och betala dom där jävla räkningarna. Någon som känner sig sugen att betala mina? Den här månaden är högen alldeles för hög...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards