Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Sara - 9 maj 2013 23:23

Ligger raklång i sängen och tar mig inte upp... Har så j*vla ont i ryggen. Allt började med att jag legat dumt ett par nätter och nu kan jag inte röra mig :-( Vet inte om allt kanske blev värre när jag halkade till ute på landet... Skit samma nu, finns inte mycket jag kan göra tyvärr

Bara hoppas att barnen inte behöver mig innan Koffe kommer hem för då har vi problem... STORA problem

Av Sara - 9 maj 2013 11:12

Grabbarna har nu varit vakna i 3,5 timme. Känns som dom längsta timmarna på jag vet inte hur länge... Conny började dagen med att kräkas två gånger, jag vet inte varför men jag tror att han hällde i sig mjölken för fort. Hoppas bara att det inte är någon kräksjuka för det vill vi INTE ha :-/

Inte nog med det så är Nils på världens sämsta humör och bara tjurar oavbrutet...

Nu har grabbarna ätit frukost för tredje gången idag. Först åt dom själva, sen åt jag = dom åt, nu kom Koffe upp och äter frukost = dom äter igen
Det är ju visserligen lunch dags på dagis så jag förstår om dom är hungriga nu. Kanske dags att börja med maten då, lite tidigt för mig och Koffe men barnen är viktigast ?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards