Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Sara - 21 maj 2013 19:41

Nu i ro, slumra in, allra kärestan min,
låt en ängel ta din hand,
bort till drömmarnas land,
och låt tankarna fly, till en ny dag ska gry.

 

Då har kroppen fått lite mera färg och det var underbart skönt! Jag har gjort en fotlänk där alla mina syskons namn hänger ner på en bricka, min ena syster som inte lever satte jag i ett kors. Jag är supernöjd men det blev tydligen inte min ena syster och härjade om att det inte var uppskattat. Sen så åker man till sin andra syster som kramar om än, tackar och säger att det är en ära. Snacka om skillnad på syskon och syskon. Men men nu sitter det där det sitter och jag ångrar det inte! Det är mitt val och passar det inte så är det hennes problem!


Men som ni säkert förstår på versen högst upp är det dags att lägga barnen. Idag blev det lite sent men Conny ville åka till sin ena moster och säga hej och jag ville skryta med mitt senaste tillskott   

Av Sara - 21 maj 2013 07:43

Tandborste, yeah, yeah, yeah!

Tandborste, yeah, yeah, yeah!

Tandborste, yeah, yeah, yeah!

Nu så är det dags att gapa stort, AAAAAAAAAA!

 

Då var dagen jag längtat efter äntligen här, idag är det dags att sticka lite nålar i kroppen och få lite färg    Det är nästan exakt 6års sen jag tatuerade mig sist så det ska bli kul/intressant att se vad jag tycker om det den här gången. Förra gången tyckte jag inte att det kändes något men då var det ju på ryggen, nu är det en helt annan plats så vi får se hur det går.



Är det någon som har missat ovädret? Det ordagrant vräker ner och jag tror till och med att jag hörde åskan    Stackars grabbarna som måste gå till dagis i det här vädret, eller jag kanske ska offra mig och ta bilen!? Annars lär vi nog komma till dagis ocg vara lika blöta som vattnet själv... Conny tyckte att det var en bra idé att ta bilen till dagis, han vill inte heller bli blöt/kall/sjuk...

Nae, nu hörde jag åskan på riktigt så jag röja av här hemma, klä på barnen och lämna dom på dagis så man får ta det lite lugn innan det är dags för smärtan

Bye Bye      

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards