Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Sara - 2 juni 2013 18:28

Det är varmt, svettigt och kladdigt... Ganska korkat att vara fullt påklädd en dag som denna men har inte orkat eller haft tid efter att jag kom hem ifrån jobbet. Alltid är det något och idag var det en som skulle komma och titta på våran lägenhet. Hon har redan tittat på våran lägenhet men hon ville se den igen *suck*
Barnen äter kvällsmat, idag ville dom ha nudlar. Conny tjatar jämt om nudlar och jag knappt inte säga nej jämt. Nils leker mest med sina så jag har nudlar + sås/sky över hela bordet och stor del av golvet :-( När dom är klara ska dom få ta ett bad, Nils kan inte vara ren i mer än fem minuter och efter en eftermiddag i sol och sand/jord behöver dom tvätta av sig :-) Ikväll blir det soffhäng, något gott att äta/dricka och bara ta det lugnt. Ingen stress, jag behöver inte ställa klockan imorgon så barnen vaknar väll runt 5,00 Min vanliga tur... Men nu verkar det som om dom är klara så jag ska kasta din i ett bad och sen bums i säng :-)

Av Sara - 2 juni 2013 12:51

Sitter på på jobbet och är helt slut, svettig och mör i hela kroppen... Har varit ute på promenad med H och andra assisten A. Blev en ordentlig och lång promenad, tyvärr tänkte jag inte på att sätta igång appen som visar hur långt vi gick men nästa gång skulle H påminna mig :-)
H verkar tycka att jag är lite överVIKTIG så det blev en rask promenad med små jogging streckor. Så jag gjorde klart för H att nästa gång tar jag med mig tränings kläder för att jogga i fin byxor var ingen höjdare ;-) Det tyckte H lät som en bra idé, kommer vi ut i friska luften båda två och får ordentligt med motion. Så när jag jobbar kommer det bli långa raska promenader... Får se hur många gånger vi gör det och hur mycket snack det är.
Nu är det dags för lunch, om ca 1,5 timme är det dags att åka hem till mina prinsar ?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards