Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Sara - 15 juni 2013 22:19

Ooo kolla in senaste uppdateringen på bloggplatsens app, nu kan jag skriva med fet text, kursiv text och understruken text även ifrån mobilen :-) Sen är det tre bokstäver rö som jag antar är vart man vill ha texten... Me like ?

Tillbaka till mitt inlägg, så är jag helt slut! Ligger i soffan och "gnäller" till Koffe om hur trött jag är efter att ha jobbat hela dagen. Han skrattar och suckar ordentligt åt mig. Klart att man måste beklaga sig lite efter att man jobbat, speciellt när man inte är van med att jobba ;-) Sen att det egentligen var jätte skönt att jobba och komma hemifrån hör inte hit.
Nae nu ska jag fortsätta beklaga mig lite till mera till Koffe innan det är dags att krypa till sängs, laddar om för ytterligare 10 timmars jobb imorgon :-) I Love It

Av Sara - 15 juni 2013 19:01

Snart är halva arbetspasset avklarat om ca 1,5 timme sitter jag i bilen och är på väg hem till min älskade familj igen ? Koffe fick sig en chock när han insåg att jag skulle åka tillbaka till jobbet :-/ Han trodde att jag var klar för idag när jag kom hem runt 15, detta bevisar återigen att han ALDRIG lyssnar på mig eller kollar kalendern där hemma :-(

På tal om kalender, svängde förbi affären på väg till jobbet förut för att köpa en vanlig kalender, men det fanns ingen!? Var det bara den affären som inte sålde eller kan det vara så illa att man inte kan köpa kalender nu!? Helst skulle jag vilja köpa en filofax men det är jag för snål för ;-) Eller så skulle jag vilja ha en kalender som räckte 6-7månader i taget, skulle vara precis lagom för mig ;-)

Nahe om man skulle ta och jobba lite, Herr H är snart klar med middagen och då väntar disken på mig...

Av Sara - 15 juni 2013 16:08

som lilla Nova sa åt oss förra veckan på bröllopet. Men idag stod det inte bröllop på schemat utan idag har jag tillbringar 7 underbara timmar hemma hos Herr H. Är nu hemma för att få i mig lite mat och ska snart vända tillbaka för ytterligare 3timmars jobb. Känns helt okej, inte så jättekul kanske att åka tillbaka för bara tre timmars jobb men det ger ju lite *klirr* i kassan och om jag ska vara ärlig så är det så jävla skönt att komma hemifrån. Känns lite si och så när man har MASSOR att göra här hemma men en dag som denna behöver man något annat att tänka på...


Känner att jag inte är redo för det här, men frågan är om man någonsin blir det. Denna väntan, fram och tillbaka, nae det här vill jag inte vara med om. Önskar att jag kunde göra något åt saken men tyvärr är det inte jag som bestämmer... Älskar dig   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards