Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Sara - 4 juni 2013 22:55

Med min livmoder i min lilltå kryper jag till sängs, är helt slut. Har gäspat sen jag påbörjade läggning av barnen och sen dess har klockan sprungit iväg. Men jag tänker inte ljuga och säga att jag gjort en massa nytta för det har jag inte. Har legat  på soffan med min telefon i högsta hugg och bara njutit av lugnet. Man får göra det ibland, visserligen känns det som om jag gör det ofta men idag har jag fart runt så mycket att jag tror att mina chanser för livmodercancer i lilltån (intern skämt) ökat nått enormt   Imorgon kommer syster yster hit för att hjälpa mig packa undan saker som inte används och som inte kommer att användas innan vi flyttar. Mitt stora problem är hur många vinglas jag ska lämna framme, snacka om I-lands problem... Men jag tror att jag satsar på 1 eller så skulle jag kunna lämna alla 6 framme så behöver jag inte riskera att stå här utan... Man vet ju aldrig   

Nae, nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av ljudet av mina prinsar som snarkar så sött ifrån rummet bredvid   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards