Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Sara - 24 juni 2013 20:19

När allting känns tungt,

usch, tvi och blääää!

Då ringer man till kusin vitamin, spyr av sig lite galla och lägger på med ett leende på läpparna!

Tack Linda för att DU finns   


Efter en promenad hem till mor & far för en fika kom jag och grabbarna grus hem med nya friska tag och känner oss pigga och glada igen! Grabbarna lekte massor med morbror Dennis, det boll sparkning/kastning och monsterlekar för hela slanten. Alltid lika roligt att se när Dennis engagerar sig i grabbarna, dom uppskattar det jättemycket! Mormor bjöd på jordgubbar, en liten muta för att Conny skulle hjälpa henne att spela in en ny telefonsvarare   

Nu är det dags för grabbarna grus att borsta tänderna och krypa ner i sina sängar, imorgon är det utvecklingssamtal på dagis och besiktning av lägenheten *suck* Börjar ångra mer och mer den här flytten, men det blir väll bra i slutändan hoppas jag

Av Sara - 24 juni 2013 08:13

Nils kommer in i vardagsrummet och pekar bort mot golvet där sofforna stod förut, där mamma.

Jag frågar snabbt om det är stökigt.

Jaa, får jag till svar och sen går han bort dit och börja plocka lite. Tyvärr så gör han mer kaos än nytta men det är tanken som räknas har jag alltid lärt mig   


  Koffe och Conny sover fortfarande, men det ska det snart bli ändring på. Snart kommer lillasyster Tesen hit för att passa barnen ett tag när Koffe och jag ska iväg på ett par ärenden. Efter det blir det hem, först skjutsa Tesen på nått möte, sen blir det att fortsätta med den här mardrömsflytten... ÅNGRAR nått enormt att jag ens började tänka tanken på att flytta! Igår bestämde vi jag att om hyresbostäder inte godkänner lägenheten imorgon så avblåser jag hela flytten för jag tänker INTE lägga ut en massa onödiga pengar på en hyreslägenhet som jag inte ska bo i. Nu har vi målat om i kök, hall, stora sovrummet och ska tapetsera om i vardagsrummet. Visst vardagsrummet kan dom "klanka" ner på men det rummet hinner vi inte med innan det är dags för besiktningen. Men om det är något annat dom har tänkt att gnälla över så avblåser vi det hela. PUNKT OCH SLUT!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards