Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Sara - 5 juni 2013 09:15

  Koffe sover, Chili sover, barnen är på dagis och badkaret väntar på mig. Ska bli så jävla skönt att kliva ner i mitt varma skumbad och bara njuta av lugnet! Egentligen skulle man behöva ta ett kallt bad för att svalka sig, men hur skönt är det!?
Snart kommer syster yster hit för att hjälpa mig packa och plocka här hemma, den 25 ska dom besikta lägenheten så det är ganska mycket att göra på kort tid. Men som tur är har jag världens bästa lillasyster som alltid ställer upp när det kriser och om jag behöver mera hjälp har jag även stora syster som alltid ställer upp om hon kan och om jag ber om hjälp vill säga   Ikväll är det avslutning på dagis och lite disco, sen är barnen lediga i fem dagar så imorgon sticker vi ut till landet en sväng för att fira nationaldagen. Fredag-lördag är det bröllops fix som står på schemat. Ska bli så kul att få vara med och fira att en gammal barndoms kompis gifta sig, även om jag ska jobba under själva bröllopsmiddagen....

Va faan lillasyster är redan här! Där kunde jag glömma att bada    Aja, jag får väll fortsätta att stinka som Conny säger   

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards