Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Sara - 19 juni 2013 17:21

   Sympati? Vad är det?

Nej, nej av sin kära make får man ingen sympati om det krockar med hans arbetstider...


Passade på att åka hem efter mötet tidigare idag för att ta ett bad *underbart* Ställer mig upp efter badet, men reser mig upp för fort (som vanligt) och blir yr i huvudet, tappar balansen och slår huvudet i badkarskanten! Snyggt jobbat, Sara! Inget mer med det, klär på mig och väcker Koffe men när jag lägger mig i huvudet smäller det till! Huvudvärk, yrsel och illamående.. *great* Avvaktar ett tag men känner att jag inte orkar med jobb så va bara att ringa och boka av *suck* Lägger mig på soffan och vilar istället...

Nu ligger jag i soffan, fortfarande huvudvärk, illamående och yrsel PLUS att jag är ensam med grabbarna... Nils ramlar, slår sig, klämmer sig *you name it* Så jag får resa på mig var femte minut vilket inte gör yrsel mycket bättre så för varje gång han ropar/gråter tar det lite längre tid då det känns som om jag ska ramla ihop varenda gång... Nu är det bara 1,5timme kvar till kvällsmat + läggdags så jag får hoppas att grabbarna håller sig någorlunda snälla så jag orkar med dom...

När jag ringde Koffe för att beklaga mig så tyckte han att det bara var att bita ihop, det var ju inte så farligt när han var hemma. Nae, jag vet! Hade jag vetat hur jag skulle må nu 7timmar senare hade han inte fått åka till jobbet! *pucko*

Så nu tänkte jag ställa diagnos på mig själv (som alla andra gör hela jävla tiden) och jag misstänker lätt hjärnskakning...

Men nu ska jag ta och titta till mina barn och se vad dom vill göra den sista timmen innan det är dags för sängen...

Sympati sökes...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards