Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Sara - 20 juni 2013 23:12

Conny ligger i sin säng och kollar på Bamse, Nils sover sen ett bra tag tillbaka och om 2timmar slutar min älskling   

Så nu kastar jag in handduken och kryper till sängs, har hängt tvätten och ska kasta in en ny maskin.

Blev lite sur på min älskade make för jag hittar inte shortsen Conny ska ha på sig imorgon men han påstår att Conny hade dom på sig härom dan när han kom hem ifrån dagis så nu hoppas jag att han har rätt.

Och även om jag hittar shortsen imorgon så hinner jag inte tvätta+torka dom innan det är dags att gå hem till Johan & Carin för lite midsommar firande... Så vad ska han ha på sig istället!?

Synd om mina barn som har så lite kläder   

 

Men godnatt på er och ha en trevlig #midsommarafton imorgon   

(var tvungen att prova hashtaggen)


Av Sara - 20 juni 2013 21:54

O så var det dags för torsdagsmys!?  

  Och som vanligt sitter man här och suckar över allt KAOS här hemma, jag vet inte vart jag ska börja... Det känns som om det aldrig kommer ta slut! Tvätt att tvätta, tvätt att vika, väggar att måla, väggar att tapetsera, saker att packa osv...

Känner mig inte speciellt sugen att ta tag i det men jag antar att jag måste. Men vart ska jag börja!? Tvättstugan kanske...

Nu är Koffe ledig i 3 dagar så nu lär vi hinna med en hel del men på tisdag är det besiktning av lägenheten och det känns som om vi aldrig kommer få i ordning här hemma *suck*


Jag deppar ihop

Av Sara - 20 juni 2013 07:27

Sitter i bilen på jobbets parkering och är alldeles för tidig. Har suttit här dom senaste 10 minuterna och funderat på vad man ska göra. Jag har ingen nyckel så jag kan inte gå in och sätta mig så det blir att sitta i bilen och svettas som en...
Även om jag hade haft en egen nyckel så hade det inte spelat någon roll för herr H vill inte bli störd när han sover och jag förstår honom.
Men förhoppningsvis kommer J snart så man har någon att prata med...
Idag står det delegering på schemat och jag är jätte nervös :-/ Dsk ska inspektera mig och kolla så att jag reder ut det här. Ont i magen? Som f**n :-(

Nahe om man skulle ta och dricka upp sitt kaffe och ladda för den här dagen...

Önska mig lycka till ;-)

Av Sara - 20 juni 2013 05:42

Låt mig få sova, ring inte och stör!

Låt mig få sova, varför ringer du för!?

Blir jag väckt igen är det faktiskt nån som STÖR



När klockan var 20,00 igår kväll hade låg båda grabbarna i sina sängar och jag var på väg att lägga mig. Plockade och fixade lite här hemma och skulle precis stänga mina underbara blå när telefonen ringer *suck* Då var klockan 20,15 och jag var helt slut! dröjde ytterligare ett tag innan jag kom i säng. Efter att försökt reda ut vissa saker fick jag äntligen sova igen, lägger ner huvudet på kudden men det tar bara 10minuter så ringer telefonen igen *suck* SERIÖST! Vad hände? Varför får inte jag sova!?

Lyckas återigen lägga ner huvudet, ligger perfekt i sängen och har hamnat i det här stadiet där man precis somnar in när telefonjävlen ringer igen...

Nu var jag inte speciellt trevlig i telefonen längre, jag avslutade det samtalet ganska fort och kröp ner i sängen igen.
 Efter det ringde inte telefonen mera men däremot så vaknade Nils, Koffe väckte mig när han kom hem osv.


Men nu är kaffet klart så jag tänkte ta mig en kopp innan det är dags att börja väcka barnen...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards