Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Sara - 18 juni 2013 23:13

Idag kan jag, med handen på hjärtat erkänna att jag är helt slut! Det har gått i ett hela dan, folk har kommit och gått om varandra. Och jag har älskat varje minut :-)
Nu ligger minns två små hjärtan och sover, i vardagsrummet ligger Clara och sover (snart iallafall)
Jag ligger nerbäddad och ska alldeles straxt fortsätta med Emelie Schepps bok Märkta för livet. Underbart spännande bok. Synd bara att jag inte har tiden att läsa så mycket som jag vill :-( Men men står man mitt i en flytt så gör man.
Imorgon står det jobb på schemat n plus en j*vla massa måsten...
Blir att skriva en lista så jag inte glömmer bort något... Blir nog att flörta massor med mina älskade syskonbarn framöver så det gör lite fortare att packa och fixa...
Nån som vill hjälpa till!?

God natt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards