Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Sara - 5 juli 2013 20:40

  Nu har jag och svärmor varit på mediamarkt och handlat lite    Konstigt nog så fick vi hjälp nästan DIREKT när vi stod vid torktumlarna och pratade. Så jag påpekade det till den lilla expediten som så snällt ville hjälpa oss. Jo men visst, plocka fram den DYRASTE torktumlaren du har i butiken och försök att sälja den till mig... Försök sen att lura i mig en massa saker när min svärmor står bredvid! Stackars lilla flickan, hon kände sig nog ganska överkörd av svärmor när hon gjorde klart för henne att så länge man håller efter och tvättar filtret en gång i månaden så håller det. Mohaha! Känner mig nöjd över dagens köp så nu väntar jag ivrigt på att den ska komma hem, 7-10 arbetsdagar *suck* och jag som hade hoppats på att få ordning på tvättbergen ganska snart. Expediten trodde att jag skulle ångra mitt köp där men tyvärr den gick inte med mig! Jag kan gott vänta 7-10 arbetsdagar innan min nya leksak kommer hem, sen jävlar ska här tvättas och torktumlas!


Men inte idag, idag ska jag hänga tvätten och sen krypa ner i sängen och ladda för 2 arbetspass imorgon, kommer vara helt slut i kroppen imorgon men vad gör det om 100år   

Av Sara - 5 juli 2013 14:17

  H J Ä L P! Allt är en ända stor djungel och där står jag. Mitt i allt och fattar ingenting, jag vet inte vart jag ska börja eller vad jag ens ska leta efter... Allt är en ända stor DJUNGEL! Och på plats finns det personal som ska hjälpa en att hitta rätt, men NEJ! Personalen har betalt för att vara på plats men att hjälpa till? Nej, nej, du måste mista oss/dom för en annan butik...


Men nu får det räcka, jag har kallat in en expert! Så nu ska svärmor följa med mig för att välja torktumlare. Det är bara att ge sig in i djungeln, men den här gången går jag med experthjälp! Så personalen på MediaMarkt, släng er i väggen för jag har min svärmor och jag tvekar inte att använda henne. PUNKT SLUT!

Av Sara - 5 juli 2013 08:16

  Nu börjar det hända lite här hemma, diskmaskinen, tvättmaskinen och torkskåpet är igång. Jag skulle så gärna vilja ha en torktumlare! Jag fick presentkort på mediamarkt i 25års present så nu är jag halvvägs till en torktumlare    Nu ska jag bara lyckas lura med min svärfar ner till mediamarkt så vi kan välja ut en torktumlare. När han nu ska ha tid med det *suck* 

Tänkte att jag skulle kolla i dagens NT, ibland på lördagar brukar dom ha reklam från mediamarkt. Jo men visst, det är ju bra om det är lördag först och främst! Insåg efter att jag har bläddrat igenom dagens NT att det är fel dag och när jag går till hallen för att hämta lördagens NT slår det mig att det bara är fredag idag! *vilken idiot*

Så istället för att sitta här och vänta på att dom andra ska vakna tar jag och Nils en promenad med Chili och fördriver tiden tills alla maskiner är klara här hemma...

Av Sara - 5 juli 2013 07:17

Idag fick jag sovmorgon    Eller nått liknanade! Nils vaknade straxt efter sju = jag fick en lite sovmorgon. Jag hade jättegärna legat kvar ett tag till i sängen och bara varit, men det tyckte inte Nils så då var det bara för en annan att lämna sin trygga säng och kliva upp och servera frukost... Nu sitter han i en stol mitt i vardagsrummet och äter frukost, han ser så jävla söt ut, helt oskyldig, nyvaken och alldeles underbar    Fram tills nu när han kröp i väg och började leka med kontakten *suck*

Det skulle ju vara skönt att ha en tv men ja, det lär ju inte hända inom den närmaste framtiden! Och sen så undrar Koffe varför jag svänger så dant i humöret! Jo men visst, jag vill säkert bo i detta K A O S det står kartonger ÖVERALLT, saker ÖVERALLT, barnen har inget rum dom kan gå in och leka i så dom leker ÖVERALLT! Nae, idag blir det att börja få ordning här hemma, jag kommer bryta ihop snart annars. Barnen måste få fram sina leksaker, jag vill ha ett vardagsrum där jag kan koppla av om kvällarna. Jag vill ganska mycket just nu och det tycker jag att jag har rätt att vilja, ska bli intressant att se hur mycket som händer idag men framförallt i helgen när han är ledig

Första maskinen tvätt är igång så jag har BÖRJAT i allafall. Koffe sover fortfarande och verkar inte vara intresserad av att gå upp på dom närmaste två timmarna och då kommer det ta ytterligare två timmar innan han gör någon nytta här hemma... *suck* Kommer få lägga in mig på psyket om det här fortsätter länge till...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards