Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Sara - 17 juli 2013 19:41

Det där med att ha en lugn hemma dag är visst inte våran grej. Kusin Helen med bihang har varit i stan så efter lite (mycket) tjat ifrån bihanget följde vi med och badade :-)
Barnen tyckte det var jättekul, Nils hamnade under vattnet ett par gånger men vad gör det!? Han överlevde och förhoppningsvis lärde han sig något. Conny var i mer eller mindre hela tiden vi var där, han tyckte att det var jätteroligt och ville knappt åka därifrån.
Men nu är vi hemma och ska snart krypa till sängs. Imorgon är det dags för mig att börja jobba igen, insåg precis att jag jobbar "långa" passet imorgon. Hade hoppats på att jag skulle ha det korta men förhoppningsvis jobbar jag ihop med någon rolig så dom första fem timmarna springer iväg :-)

Nu blir det att skicka hem James och sen få barnen i säng. Så det känns nu lär jag behöva sova ett dygn för att orka jobba imorgon...

Av Sara - 17 juli 2013 02:20

Äntligen så är jag klar, tror jag. Nu åtalas det bara att se om dom blir nöjda med det jag har gjort.
Ska ringa imorgon och dubbel kolla vissa saker innan mötet klockan 16
Förhoppningsvis blir han nöjd i annat fall hur jag gjort allt i onödan... Och det är ju inte så jätte kul :-(
Men nu blir det sängen dom få timmarna som är kvar innan barnen vaknar
God natt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards