Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sara - 4 juli 2013 12:36

Guuuud vad tiden går sakta! Jag springer omkring och smp plockar lite överallt och ändå så rör sig inte visarna :-( Klockan kanske har stannat? Finns inte mycket mer att göra nu, M som jag jobbar med ligger fem steg framför mig hela tiden så det finns inte mycket kvar för mig att göra...
Nu blir det att sitta av tiden, segt som f**n men om 25 minuter slutar jag pch kan äntligen åka hem! Sen är jag ledig fram tills på lördag och då väntar ett dubbel pass :-/

Av Sara - 4 juli 2013 10:30

Jahaja, sitter på jobbet och läser tidningen, finns tyvärr inget intressant att läsa :-(
Idag är det riktigt segt att jobba, delvis så har jag knappt sovit inatt och sen så är vi dubbel bemannade idag. Jag trodde att det skulle vara jättekul att jobba dubbelt, det var det ju hos herr J men nja idag är det segt... Det kanske mest beror på sömn bristen men om 2,5 timme är det dags att åka hem igen :-) Skulle ju vara skönt om man fick sova lite middag då... Och äta! Jag är vrålhungrig och svälter nästan ihjäl :-(

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards