Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Sara - 11 juli 2013 19:48

Barnen ligger i sina sängar, jag har ingen aning om dom sover eller inte men känner inte riktigt att jag "bryr" mig. Dom är tysta och ligger i varsin säng så förhoppningsvis sover dom snart...

Jag har så förbannat jävla ont i munnen, hoppas verkligen att den här jävla skiten börjar verka nån gång så att jag blir av med den här smärtan... Kan inte käka panodil hur mycket som helst... Nackdelen med att ha ont i munnen är att man inte vill äta för att det gör så jävla ont vilket slutar i att man inte äter alls... Så nu sitter jag här vrålhungrig, ont i munnen men har ändå ingenting hemma att äta hela kylskåpet fullt... PLUS en jäkla massa saker att fixa med så nu funderar jag på vad jag ska börja med, kanske ska börja med tvätten så grabbarna har några rena kläder i morgon. Sen blir det köket eller pappersarbete... Svårt val, skulle vilja ta en dusch också...

Av Sara - 11 juli 2013 16:41

  Ett stort GRATTIS till lilla Jörgen som blir gammal idag!

 

Har funderat hela dan på om det är idag eller imorgon han fyller år men efter många funderingar fram och tillbaka tog jag en chansning och ringde upp honom. Och titt på faan det är idag han fyller år    Så helt ute och cyklade var jag inte! Nu funderar jag bara på hur gammal han är/blir. Om jag skulle gå på personlighet och beteende skulle jag chansa på 14-15 Men eftersom jag känner honom så gissar jag på 39   Sen kanske vi ska dra av ytterligare 10 år så tror jag att vi hamnar rätt. Men jag är inte helt säker så jag låter det hela vara osagt... Jag lär säkert få nått drygt sms eller en dryg kommentar ifrån honom imorgon när han läser det här så fram tills dess säger vi att han är ca 14-39år gammal    

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards