Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Sara - 21 juli 2013 20:15

  Om någon mot förmodan har missat det så är det JAG som är Sara

INGEN annan, kanske är lite svårt att förstå ibland men så är nu fallet

Jag är inte som alla andra och har absolut INGA planer på att bli det

När det är 25grader varmt ute så VILL JAG INTE vara inne och städa

Då vill jag vara ute och umgås med mina nära & kära, framförallt med min lilla familj

Tyvärr så hamnar mitt hem just nu i skymundan, jag har ingen lust att vara hemma och städa även om jag egentligen skulle vilja det så föredrar jag att vara ute och leka med mina prinsar

Det är JAG som är Sara, kvinnan som älskar sin familj och hellre umgås med dom än med snabeldraken som den så fint kallas

 

Så till alla er IFK supportrar som skrivit över hela facebook: "det är vi som är Norrköping" vill jag bara säga:

Det är JAG som ÄR Sara

Av Sara - 21 juli 2013 14:03

Tre timmar avklarat nu är det bara fyra kvar *suck * Tur att man har mobilen med sig så att man har något att göra.
Fröken K vill gå på stan, så nu håller hon på att klä på sig så att vi snart kan komma iväg.
Hennes lägenhet är som en bastu, det är äckligt varmt här inne så jag riktigt längtar tills vi kommer ut härifrån.
Då blir det att gå ett par rundor på stan, handla lite och sen äta lite mat...
Oj nu verkar det som om hon är klar, det tog bara tre timmar...
Så nu drar vi ner på stan

Rätt man på rätt plats är oftast en kvinna

Av Sara - 21 juli 2013 12:18

Idag hade jag tänkt städa och plocka hemma, fylla upp poolen till barnen och bara njuta av att umgås med min familj innan det var dags att åka till jobbet klockan 17
Men det kunde jag glömma, blev inringd på jobb 11-18 så något kvälls jobb hos Herr H kunde jag glömma, blev ett 7timmars pass hos fröken K i stället.
Så mycket för att umgås med familjen och bara vara hemma :-(
Men men, får tänka på att det är bra med pengar... Bara att räkna ner timmarna, 5,45 timmar kvar och sen får jag åka hem igen...

Av Sara - 21 juli 2013 09:02

Vad går barn på?
Varr får dom all energi ifrån?
Vardagsrummet har blivit en djungel som dom måste ta sig igenom, upp & ner, under & över. Jag är chockad över att dom inte har några lianer hängandes i taket.
Men nu blev det visst lite lugnt, sommarlov börja och det vill dom ju inte missa!

Vart får dom all energi ifrån?

Av Sara - 21 juli 2013 00:00

Hej, hejdå *puss* syns i natt
Det var ungefär det vi hann säga/göra innan de var dags för Koffe att åka till jobbet. Barnen sov så jag fick chansen att få lite egentid :-)
Lite gott framför en bra film och en lång varm dusch, precis vad jag behövde <3
Visst är det tråkigt att Koffe och jag knappt träffas men samtidigt så är dethhär ett val vi har gjort för att han ska få mera tid med barnen plus att vi ska få helgerna tillsammans.
Nu blev det ändrade planer den här helgen när vi båda behövde jobba men det var inget som barnen drabbades av.
Jag åkte hemifrån 17,00 Koffe var då hemma med grabbarna fixade dom och hade dom i säng tills jag kom hem.
När jag kom hem åkte han och grabbarna sov så sött i sina sängar.
Så vad är problemet?
Jag är ofta ensam med grabbarna på kvällarna MEN det är ingen skillnad mot vad jag var förut, skillnaden är att Koffe är hemma på dagarna och är mer pigg = orkar göra mera

Jag förstår inte varför jag alltid måste förklara mig för alla, det här är ett val vi har valt TILLSAMMANS
Passar det inte er andra så, GRATTIS det är inte era liv vi lever
God Natt

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards