Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Sara - 3 juli 2013 23:38

Kära John Blund!
Inte för att vara bitter eller något liknande men jag tror att du har glömt något!
Du förstår att här ligger jag, redo för att sova men det finns ett litet problem.
Jag är nämligen INTE trött, eller jo. Jag är trött i kroppen och väldigt seg men det där med att somna verkar vara väldigt långt borta. Om 6 timmar (när jag sover som bäst) måste jag lämna min varma och trygga säng för att åka till jobbet. Då kan det vara bra om jag är någorlunda utvilad så det inte händer någon olycka på vägen.
Nu gör vi ett nytt försök så hoppas vi på ett bättre samarbete i framtiden

God Natt
Vänliga (men bestämda) hälsningar
Sara

Av Sara - 3 juli 2013 21:16

Idag trotsade vi det underbara vädret och valde att vara inomhus, till Connys stora förtjusning blev det en tripp till #busfabriken    Det kändes som en nu eller aldrig tripp för just nu känns det som om tiden inte riktigt räcker till och vi pratade om att åka dit redan i måndags men pga en trött pappa här hemma blev det inget. Men idag kom vi äntligen iväg. På vägen ut till bilen hittade vi James, så vi snodde med honom också   

På så sätt slapp vi springa omkring med Conny och kunde på avstånd iakta deras lek. Vi skulle inte vara där så länge men tiden bara sprang iväg så det blev lite längre än vad vi hade tänkt oss, till barnens stora förtjusning!


När vi väl kom hem somnade både jag och Conny framför tv:n *ups* det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig men det är inte speciellt svårt efter en dag (ett par timmar)#busfabriken!

Nils sover, idag somnade han själv i sin säng YES! Conny däremot är pigg som en ??? Inte så konstigt med tanke på att han sov en timme på eftermiddagen men det är lätt att vara efterklok... Så nu blir det att försöka få honom att somna, plocka lite här hemma och sen komma i säng skapligt *haha* och ladda inför morgondagens arbetspass! På fredag är jag ledig och TÄNKER ta sovmorgon, bara så att alla vet det! Så torsdag kväll klickar jag av mina telefoner och slår stekpannan i barnens huvud för att få sova ut ordentligt. Nils lär säkert vakna runt 4-tiden men då skickar jag honom på posten till nån av mina kusiner    Har hört att Jörgen är lite sugen på att låna honom...  

  God Natt eller Nått sånt!

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards