Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Sara - 2 juli 2013 20:59

Som vanligt så somnade Conny på två sekunder, Nils däremot bökade och stökade precis som vanligt.
Koffe påstår att Nils är lätt att söva i sin säng. Ja, jo TJENA!

Han klättrade och hoppade, det var till och med på gränsen att han ramlade ur sängen!

Det där barnet har jag fått för mina synder och lite mycket till...

Efter att mer eller mindre mordhållt honom i våran säng lugnade han ner sig och somnade och jag likaså...

Så nu är jag EXTRA trött och kan knappt hålla ögonen öppna, är det för tidigt för att sova!?

Imorgon ska jag lämna in bilen på lagning och sen blir det att fixa med en ny besiktningstid, funderar på om Jossan inte ska få ta hand om den biten. Det är ju hennes grej har jag hört   

Hmm, kanske ska ta och ringa henne. Jag skulle ha pratat med henne igår men det blev aldrig så...

Vilket som så säger jag God Natt

Av Sara - 2 juli 2013 16:10

Kommer hem från jobbet och maten står på bordet *underbart* Hinner ta en kaffe med min kära make innan det är dags för honom att åka till jobbet, Hej och Hejdå! Men men, det går ingen direkt nöd på oss och barnen hinner ju träffa sin pappa nån timme varje dag och det är ju bra det.

Sen har vi våran underbara 3åring, han är inne i en period där han bara tjuter. Det spelar ingen roll vad man säger eller gör så tjuter han. Jag tror inte ens att han själv vet varför han tjuter. Så nu ska man försöka få dom sista timmarna på det här dygnet att rulla iväg. Vet bara inte vad man ska hitta på, Conny vill leka med James, han vill gå till farfar & farmor, han vill gå till mormor & morfar, han vill vara hemma, han vill göra det och det. Herrn vill väldigt mycket men vet inte riktigt vad han ändå vill vilket slutat i tjut och böl... Så nu är frågan, vad gör vi!? Skulle inte ha åkt hem ifrån jobbet...

Av Sara - 2 juli 2013 05:47

  Mina älskade små barn, där ni ligger ni och sover så sött i era sängar.

Självklart tar Nils sovmorgon en dag som denna, mamma måste ju ändå gå upp så då kan han snarka vidare... Men tyvärr så blir det inte! Snart ska jag in och väcka grabbarna grus, idag är det dags för jobb så herrarna Steiner ska iväg till dagis ett par timmar. Jag är lite nervös inför det, Tina berättade att det inte var någon personal där som hennes barn kände så hur ska det gå för mina!? Känner jag mig det minsta osäker tar jag barnen och går hem, jag har gjort det en gång förut och jag tvekar INTE att göra det igen... Nae, nu ska vi inte måla faan på väggen, vem vet det kanske går jättebra det här och idag är det någon från pantern/elefanten som öppnar... Man kan ju alltid hoppas iallafall...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards