Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Sara - 22 juli 2013 19:50

STOPP! STOPP!


Vad hände nu? Hur hände det här?
Kan det verkligen stämma?
Har jag verkligen blivit så gammal? Redan?
Nae, nu måste någon skämta med mig!?
Eller är det verkligen sant!?
Har mosters lilla tjej redan blivit 15!?


Det bär emot att erkänna det här men det är sant, mosters lilla tjej är inte så liten längre. Hon är nu 15år fyllda och växer så det knakar.
Fördelen med att hon växer upp är att jag får vara med och se det. Det är en underbar känsla att få vara med och se henne växa upp, göra misstag för att sedan lära sig av dom. Rätta till det som blivit fel och börja staka en egen väg.


Grattis Lina på 15års dagen!
Moster älskar dig och är jättestolt över dig   

Av Sara - 22 juli 2013 00:10

Jo men det var ju just snyggt! När Koffe väl är ledig ifrån jobbet på kvällen så är Nils vaken och vägrar att somna! Nu är klockan efter tolv och lägger jag mig inte nu läerjag vara mer död än levande imorgon bitti :-(
Samtidigt vill jag ju få lite egentid medmmin kära make... Svårt val... Sova eller egentid!?
Väljer jag egentid så lär jag ju sitta i klistret imorgon när barnen vill gå upp... Eller så får Koffe ta morgon passet så tar jag kvälls passet ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards