Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Sara - 6 juli 2013 15:59

Nu har jag varit hemma i ungefär en timme och myst med mina älsklingar   

Har saknat dom massor idag, men det gör jag alltid när jag inte är med dom! Det går ingen större nöd på dom (dom är ju med sin pappa) men en annan får lite ångest av att vara ifrån dom   

Med en blick på klockan inser jag att snart är det dags för mig att åka ifrån dom igen... Måste packa iordning en varsin kvällsväska åt grabbarna, dom ska vara hemma hos farmor & farfar ikväll när både jag och Koffe jobbar. Men som tur är jobbar jag bara ett 3-timmars pass så snart är jag hemma hos mina älsklingar igen   Tur att man har en familj som ställer upp när våra scheman krockar, hade ju inte varit så roligt om vi var tvugna att tacka nej till jobb pga att vi inte har någon som kan ta barnen. Funderar på om man ska anställa en barnflicka men samtidigt känns det onödigt för oftast kan ju min syster hjälpa till men självklart skulle hon ut ikväll.. Men det förtjänar hon så jag förstår henne   

Men nu ska jag packa grabbarnas väskor och åka hem med dom till farfar, sen bär det av till jobbet för lite lördagsmys med Herr H!

Av Sara - 6 juli 2013 12:51

Va trött jag blir på mig själv! Gång på gång kommer jag på mig själv att titta på klockan. Nu är det så där segt igen! Klockan går extremt långsamt, herr H sitter i stolen och sover. Innan han somnade så tittade han på sporten så det är vad jag gör nu, tittar på sport. Jag som är så jätte intresserad av sport (!) eller inte! Vad ska lilla jag fördriva tiden med?
Om 1timme och 50minuter är jag på väg hem :-D

Av Sara - 6 juli 2013 08:14

God morgon, God morgon mina nära och kära!
Solen skiner och här sitter jag, på jobbet och njuter av lugnet :-) Måste erkänna att det känns riktigt bra att lämna grabbarna hemma med Koffe. Skönt att slippa slita upp dom på morgonen för att gå till dagis. Blir tillräckligt med sånt nästa vecka...

Idag känns det som om det kommer bli en bra dag :-D
Herr H och jag ska ut på en promenad efter frukosten, troligtvis blir det bara fram och tillbaka till affären. Men ut ska vi! Kan inte sitta inne när det är så fint väder, nae idag ska vi njuta och få tiden att springa iväg!
Bäst att jag sätter igång med lite jobb sysslor så att tiden springer iväg så jag får komma hem till mina älsklingar nån gång ;-)

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards