Alla inlägg under mars 2014

Av Sara - 16 mars 2014 07:23

Så där ja! Då var det slut på lugnet, grabbarna är uppe och vill leka så det är bara för en annan att kliva upp och se glad ut. Hade jättegärna sovit en eller två timmar till men det tyckte inte grabbarna. Tur att det inte blev så sent inatt som det kunde ha blivit. Samtidigt så tycker jag att det oftast är enklare att gå upp när jag har sovit mindre... Aldrig påstått att jag är normal så varför börja nu!?

Nae, lite kaffe i kroppen och göra sig iordning för en ny dag  med nya äventyr... Blir att tvätta bilen och ev hämta en frys till mor och far


 

Av Sara - 15 mars 2014 19:59

I'm friends with the monster
That's under my bed
Get along with the voices inside of my head
You're trying to save me
Stop holding your breath
And you think I'm crazy


Allt är en ända djungel. Jag vet varken ut eller in. Det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Känner att jag bara behöver komma ifrån allting. Många verkar tro att det här är något nytt men dom närmaste vet att det pågått länge
Nu helt plötsligt börjar jag slita mig loss och skitsnacket börjar.
Fördelen för mig är att jag är i ett förhållande med min bästa kompis - han förstår mig och låter mig vara Han finns där och stöttar mig i det här. Han vet att det snart blir bra igen bara jag får hitta mig själv igen
Jag trodde att jag gjorde det men föll tillbaka ganska snabbt igen. Nu börjar jag känna själv att jag behöver hitta mig själv igen och sluta med det här. Även om det känns så jävla bra för stunden så kommer samvetet ikapp mig
Åker iväg med min underbara finaste kompis om två veckor och efter det har ajg beslutat mig för att återgå till vardagen igen. Samtidigt så vill jag inte det, jag trivs med att vara så här
Mina barn kommer alltid komma först och så länge jag inte försummar dom så ser jag inte problemet
Om alla andra bara slutade att lägga sig i saker och ting och lät oss vara och leva våra liv som vi vill...


Yeah, you think I'm crazy

 

 

    

Av Sara - 15 mars 2014 18:58

Lördagen kom, lördagen försvann...

Eller? Lördagen är ju faktiskt inte slut än så vad som helst kan hända

Planen är - utgång med frugan

Sen får vi se vad som händer, tror vi skulle möta upp hennes bror med "pojkvän"

Men det har vi inte sett än

Hur som haver blir det nyktert ikväll, blev ju lite mycket igår så vi tar det lugnt idag


 

Av Sara - 15 mars 2014 13:58

Minnesluckor.se

Jag har ingen aning om vad som hände igår kväll/i natt.

Jag vet att jag hade trevligt och att jag fick i mig en jävla massa sprit

Någon gång kanske jag borde lära mig att säga nej till shots

Men nae, inte fru Steiner

Lakritsshoten serverades och Sara drack dom

Nu börjar jag bli människa igen så jag tror att spriten är bättre än vinet

Däremot är ju inte minnesluckor så jävla bra

Aja, frugan fick sig ett gott skratt och det är ju huvudsaken

Men nu är det dags att ta tag i saker och ting istället för att undvika problemen

 

 

Av Sara - 14 mars 2014 16:49

I gotta feeling

That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good good night

 

Det var länge sen jag var så här taggad, ännu mer förvånad är jag över att jag är taggad över att gå på tjejkväll. Det kan bli en intressant kväll. Nu hoppas jag bara på att det är ett roligt party gäng så det inte är några tråkiga människor som vill gå och lägga sig redan klockan åtta. Då kommer jag ordagrant att dööö

Är det någon annan som är ute och festar ikväll annars!? I norrköping!? Så man kan haka på om det är ett tråkigt gäng vill säga!!!

Dags att klä på sig innan min skjuts kommer. ALL IN TONIGHT

 

Just det,

får ni konstiga samtal/sms

så är det bara jag som inte har

alkolås på telefonen   

 

 

Av Sara - 14 mars 2014 06:49

Jag är så jävla taggad inför den här dagen!

Idag kommer det blir en underbar dag!

Jag känner det på mig

Allt kommer bli så jävla bra!

Ska bli så jävla kul ikväll (får hoppas att det är roligt folk som kommer)

och när festande är slut så väntar min underbara fruga på att jag ska ringa och sen tar hon hand mig   

Det är ju inte första gången hon får ta hand om mig full...

Jag vet att hon bäddat ut soffan till en dubbel så ikväll blir det att skeda

Det var inte igår vi gjorde det en hel natt   

 

 

Av Sara - 14 mars 2014 05:24

Det är så underbart

att bara sitta här och njuta av tystnaden

Ingen som stör eller pratar med mig

Att bara få vara

 

Jag älskar att gå upp alldeles för tidigt på morgonen så jag får min egentid i lugn och ro

Kunna njuta av kaffet och inte känna någon press eller stress

Ställa klockan på 4,50 varje morgon är nog den senaste veckans bästa beslut

Men snart är det slut på tystnaden, pappa ringer om en kvart

Då blir det att köra honom, sen hem och väcka Nils

Göra iordning honom, lämna honom på dagis och sen åka och jobba ett par timmar

Älskar mitt jobb

 

 

Av Sara - 13 mars 2014 20:28

Barnen sover, Koffe jobbar och frugan är i mitt öra    Nu har vi inte träffats på två dagar, det är lite tråkigt men samtidigt skönt. Dumt att slita ut på relationen    Istället för att träffas sitter vi nu och pratar med varandra, tittar på samma program och diskuterar allt möjligt. Just nu uppdaterar jag henne om hur matchen går och hon verkar riktigt nöjd. Vinner dom ikväll kanske jag får skeda imorgon när jag kommer full och odräglig och ska sova hos henne   

 

Jag skulle vilja krypa ner i sängen men väntar på den där förbannade jävla tvättmaskinen. *blää* hatar den där jävla tvättmaskinen och ännu mera hatar jag diskmaskinen som inte fungerar... Aja, nu ska jag fortsätta vara social med frugan innan det är dags för oss att sova

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards