Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Sara - 5 maj 2014 09:36

  Allting börjar jättebra, man hittar takten och rytmen snabbt och får upp ett tempo som man känner att man trivs med. Bara gå där i sin egna värld och lyssna på musiken, känna hur flåset kommer igång samtidigt som man lyckas släppa allt som snurrar i ens huvud. Några mål är inte uppsatt utan du vet vilken sträcka du ska gå och när du är klar är du klar, resultatet spelar ingen roll. Men så blir allt bara jobbigt, helt plötsligt spelas en sååå dålig låt att du tappar all ork och kraft. Man märker av att man tappar tempot samtidigt som man försöker öka på igen. Att byta låt är bara jobbigt, för ger man sig på "next" knappen kommer säkert en ännu sämre låt. Så det är bara att fortsätta lyssna på skiten och hoppas att nästa är bättre så man kommer igång igen. Det är inte så lätt att få ihop en bra spel-lista för att träna. Jag vet inte hur många gånger jag byggt upp och raderat den. Just nu har jag två låtar på den, just nu prövar jag dom färdiga spotifry-work out listorna för att hitta bra låtar med tempo i. Så tips på bra låtar som man kan träna, promenera och springa till eftersöks   

 

 

 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards