Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Sara - 28 maj 2014 23:06

Jag ger upp!
Orkar inte med dig och ditt skit snack längre.
Kan du inte vara rak och ärlig utan bara springa bakom ryggen på mig och snacka skit så kan du hålla dig borta.
Jag fattar inte vad du håller på med, du måste ju ändå fatta att jag får reda på det.
Precis som hon snackar skit om mig till dig gör hon om dig till mig.
Det ni håller på med är inte vänskap, det är ren jävla bullshit!
Tack för den här tiden

Av Sara - 28 maj 2014 21:39

...du har inte en aning

Kvällen blev inte som jag tänkt mig... Planerade en lugn hemmakväll, hämta lite hämtmat och sen avsluta kvällen med ett skumbad och bara njuta av att få vara själv... Men oj va fort saker kan ändras :-) Ett telefonsamtal senare och jag kommer på mig själv sitta i bilen med ett dumt leende på läpparna på väg för att träffa honom. Köper med mig lite mat och möter upp honom...
När vi sitter där i bilen och små pratar kommer jag på mig själv igen, sitta där med det där dumma leendet igen...
Du får mig att må så bra igen, du får mig att skratta och känna mig som en helt annan människa. Du får mig att...

Du får mig att le så där fånigt, jag längtar redan till nästa gång...

Av Sara - 28 maj 2014 18:45

Min mamma är ju bara för gullig   

Hon ringde precis och hade dåligt samvete för att jag "inte fick" komma dit och grilla korv med dom. Och att jag självklart var välkommen dit om jag ville men att hon trodde att jag hade andra planer för kvällen eftersom jag ändå var barnledig.

Men jag sa åt henne att det inte gjorde något och att jag inte hade något emot att vara hemma själv och njuta av lugnet

Nu blir det att hämta lite mat - kinamat och sen åka hem och slänga sig på soffan igen...

Ikväll är det bara jag och mitt ego

Av Sara - 28 maj 2014 17:50

The worst regret we can have in life,
is not for the wrong things we did,
but for the thousands of right things,
we did for the wrong people


Vi lever i ett samhälle där vi jobbar olika tider på dygnet, men när det gäller barnpassning får man utnyttja sina nära och kära för att få ihop livet. Jag jobbar inom vården - obekväma arbetstider. Det spelar ingen roll vilken färg får kära regering väljer att sätta i kalendern så jobbar jag. Tyvärr så funkar det ju inte så på dagis, så imorgon har det kört ihop sig ordentligt. Men som tur är så har jag en underbar familj som ställer upp!

Lillasyster var precis här och hämtade dom, ikväll blir det korvgrillning hos mormor & morfar + övernattning. Grabbarna var jätte laddade när dom gick nu. Så nu sitter en annan här, 15minuter efter att dom gått och saknar dom redan. Vad ska jag göra nu? Ska jag sova själv inatt? Hur ska det här sluta? Trodde iallafall att jag skulle få följa med hem till mor & far och äta mat men icke... Egentid var det ja, äta mat själv... Jippi! Är det för tidigt för att sova nu!?





 

Av Sara - 28 maj 2014 12:07

Allting ska ske genom våra datorer men för att öppna upp en jävla bankdosa ska man behöva åka runt halva Norrköping.
Försökte lösa det redan igår men nae den banken tar tydligen bara emot än om man bokar tid...Boka tid för en bankdosa? Skulle inte tro det, eller ens att dom tar emot mig för ett sånt ärende *suck*
Nae men det är ju bara att stå här i kön och vänta... Tack Swedbank precis vad jag vill göra på min lunch... Ett tips - fixa skiten över telefon varför ska jag annars betala för den tjänsten!?

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards