Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Sara - 21 maj 2014 18:08

Den effektiva dagen fortsätter...

Hämtade grabbarna på dagis, knallade hem och plockade fram cyklarna. Sen cyklade vi hem till mor & far för att pumpa däcken på min cykel och sen fortsatte vi vidare. Conny är lite rädd för att cykla i nedförsbackar så vi kämpade på med det. När vi sen kom hem plockade jag fram lite fika till grabbarna och passade på att ringa upp Carro som ringde tidigare... Blev ett långt samtal om både det ena och det andra och när vi la på kände jag en sån lättnad i kroppen.

I vintras var jag mycket hemma hos henne och tog en fika titt som tätt men nu på sista tiden har jag tyvärr inte haft tid. När jag är ledig sover hon och när hon går upp så har grabbarna precis kommit hem och det är full rulle. Men när jag nu sa till henne att jag inte haft tid men att jag lovar att höra av mig så fort jag kan så sa hon bara: Det är lugnt, jag förstår, men jag finns här om det är något. Att få höra dom orden kändes så underbart, att veta att man inte behöver känna sig tvingad att höra av sig hela tiden utan att man får bearbeta allting i sin takt.

Det är en jobbig period just nu, allting strular på det ena eller det andra sättet. Det är nu ens sanna vänner visar sig, det är nu man vet vilka som är ens familj...

Jag vet vilka ni är och ni är guldvärda   

 

 

Av Sara - 21 maj 2014 15:02

Klockan springer iväg,

idag har jag varit riktigt effektiv

Lyckades utöka min runda till det dubbla

vilket slutade med en pajade höft   

Vet inte riktigt vad som hände men ont som faan gjorde det

Det blev ju inte bättre av att telefonen ringde, då tappade jag helt fokus på det jag gjorde så sista 5km blev en promenad, i början låg jag i rask takt men höft-faan värkte för mycket så i slutet blev det en vanlig promenad.

Åkte iväg för att ta en 23minuters egentid men då hamnade jag i maskinerna på gymmet...

Inte bra inte bra, höften tog ännu mera stryk...

Trodde aldrig att jag skulle kunna resa på mig igen men envis som jag är så lyckades jag.

Va hemma igen redan klockan 9, duschade av mig, pluggade en jävla massa, fixade med alla dessa jävla papper som ALDRIG tar slut... *suck*

Sen blev det egentid med en underbar man,

finns bara en av honom och han är MIN

Älskar dig, är så glad över att du är min

pappa 

 Har älskar dig sen första stund jag såg dig och kommer alltid göra



 

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards