Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Sara - 7 maj 2014 15:33

Efter dagens arbetspass känns det så jävla skönt att komma hem och få umgås med mina prinsar. Hade tänkt ta en runda innan jag hämtade hem dom men kände att jag behövde dom mer än vad jag behövde något annat. Så ikväll blir det mys framför tv:n och sen ett färgglatt skumbad (om jag har någon karamellfärg kvar efter deras senaste bombning)

 

Det ska bli kul att se vad chefen säger när hon ringer sen, jag vägrar ha det så här. Jag älskar mitt jobb men tänker inte ta skit ifrån en människa som vägrar lyssna och själv ta emot kritiken. Med facit i hand ångrar jag ju att jag tackade nej till N-kommun men samtidigt så trivs jag ju hos mr H. Lite tråkigt att en ända människa ska få förstöra det. Men nae, nu tänker jag inte lägga mer energi på det!

 

Dags att fixa middag, lapkojs står på menyn, tvättmaskinen ska köras igång och sen blir det mys framför tv:n. Funderar på om man ska kasta ihop något gott till grabbarna. Conny tjatar om dumlekakor så varför inte. Tar ju inga tider och jag har ju allt hemma till det sen han frågade sist...

Av Sara - 7 maj 2014 07:16

Idag har jag ingen lust att jobba, jag vill verkligen inte. Jag fattar inte hur en ända människa kan förstöra så mycket. Jag älskar mitt jobb, visst kan det vara segt och långtråkigt ibland men nu vill jag verkligen inte jobba. Jag har skit ont i magen och tårarna i halsen... Vet inte hur jag ska göra, tror jag ska lyssna på Koffe och vara helt iskall...
Men då lär hon säkert gnälla över det... Jag hoppas verkligen att hon inte kommer idag, egentligen har jag inga problem med henne. Det är hon som har med mig, men vad spelar det för roll när man vet om hur det ligger till!?

Aja, dags att bita i det sura äpplet och gå in innan hon kommer. Lite kaffe på det här så blir det nog bra...

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards