Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Sara - 15 maj 2014 19:44

Barnen ligger i sina sängar

och jag kan äntligen luta mig tillbaka i soffan

Kvällskoppen har aldrig smakat så bra som den gör nu

Sitter och glor runt lite på youtube och hittade en låt som jag aldrig hört förut. Men den satte sig ganska snabbt

Älskar refrängen, älskar hela låten...

Texten är jävligt bra, blir lite full i skratt

Skulle velat ha lite mera fart i den men förhoppningsvis

kanske man kan hitta den lite mer remixad så

kan den bli en klockren låt att ha när man är ute och springer

Eller man kanske kan remixa den själv!?

 

   
Sex has come between us

You were my best friend (best friend)
We've been through much together
And you have seen me (seen me)
In both good and bad weather
Someone had asked me
I'da said "Never!"

You kissed me and I kissed back
Boy and a girl, it's a natural fact

Sex has come between us
Everything has changed
It's getting dull and strange
Sex has come between us

Okay
It was Sunday night (it was Sunday night)
You came over for coffee
And we stayed up all night (and we stayed up all night)
Getting closer just talking
Someone had asked me
And I'da said "No way!"

You touched me and I touched back
Girl and a boy in a natural act

Sex has come between us
Everything has changed
It's getting dull and strange
Sex has come between us

You turn, turn me on
I never thought, thought you would
Is this a big, big mistake?
Or is this something good?

Sex has come between us
Everything has changed
It's getting dull and strange
Sex has come between us

Everything has changed
It's pitiful and strange
How we rearrange
Sex..has come between us

Sex has come between us
Everything has changed
It's getting dull and strange
Sex has come between us

You were my best friend

Av Sara - 15 maj 2014 18:22

Det var ju tänkt att jag och grabbarna skulle hänga i lekparken hela eftermiddagen men självklart blev det inte som jag hade planerat! Så nu leker grabbarna på gården (fy faan vad jag kommer sakna att ha uteplats) och jag styr med allt annat som måste styras med. Jag fattar inte varför vi har kvar papper ifrån 2007!? Gamla kvitton på saker vi inte ens har kvar, reklam blad you name it! Man kan verkligen samla på sig en massa saker genom åren.

Ändå tycker jag att jag inte gör annat än rensar på papper men på något sätt slinker något undan och här sitter jag nu med papper upp över öronen...

Allting måste ju sorteras på andra sätt nu än vad man gjort det innan, det är jävligt svårt. Små saker som egentligen inte betyder något gör allt så mycket svårare.





Jag kan inte fatta att det här verkligen händer

Även fast det är mitt val så tycker jag att det är jobbigt

Det är en omställning även för mig

 

Av Sara - 15 maj 2014 08:27

Idag är det en sån där dag där jag bara vill dra täcket över huvudet och gömma mig. Dagen började helt fel, vaknade jätte sent och blev bara stressad av allt jag gjorde... Man kanske ska ta en morgon promenad så man vaknar till liv och rensa tankarna lite... Rensa huvudet och börja om den här dagen, få lite mer energi och positivt tänkande... Det låter som en bra idé, tror att jag behöver det idag... Bättre än att dra täcket över huvudet

Presentation


Yes, I'm crazy
Normal is boring for me

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken

Följ min blogg

Follow on Bloglovin Mitt liv som fru och mamma

Ovido - Quiz & Flashcards